Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 51. Empresa e Iniciativa Emprendedora: Desafío 2. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 108. Guía de creación de REA del proyecto EDIA (2023). Guía para docentes
Proyecto EDIA nº 163. School of Wizards: New at school!
Proyecto EDIA nº 84. Is our life sustainable?
Proyecto EDIA nº 46. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 3. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 138. Hidrosfera ikertzen
Proyecto EDIA nº 125. Sistema materialak
Proyecto EDIA nº 70. A trip from cell to the body
Proyecto EDIA nº 95. Un mundo en crisis. El fin de siglo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 14. ¿Cómo sería tu mundo ideal? Educación Secundaria.