Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 97. Investigando la Biodiversidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 109. Equality a reality and not a dream!
Proyecto EDIA nº 122. Indarrak ikertzen
Proyecto EDIA nº 17. Proyecto Avispas. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 49. ¡Quiero ser matemático!...Y yo ¡matemática! Matemáticas. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 20. ¿Creer vs matar? Educación Secundaria. Curso 4º
Proyecto EDIA nº 68. Guía de uso de H5p
Proyecto EDIA nº 29. Quijotes de Museo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 47. Empresa e Iniciativa Emprendedora: Desafío 1. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 130. Biodibertsitatea ikertzen