Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 37. Everything is matter
Proyecto EDIA nº 43. Las palabras del poder. Las aventuras de Filolaland. Bachillerato
Proyecto EDIA nº 77. Filosofía práctica. Las aventuras de Filoland. Filosofía
Proyecto EDIA nº 126. Dena mugitzen da!
Proyecto EDIA nº 35. Los archivos perdidos de Filoland. Las aventuras de Filoland. Bachillerato
Proyecto EDIA nº 30. Investigando la actividad científica. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 46. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 3. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 41. Proyecto Tiburón. Educación Infantil
Proyecto EDIA. Recursos educativos para trabajo por proyectos para inglés en Secundaria
Proyecto EDIA. Guía de creación de recursos educativos abiertos