Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 149. El arte de formular
Proyecto EDIA nº 40. Recopilación de experiencias EDIA. Lengua y Literatura 2018/2019. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 142. ¿Qué hay detrás del interruptor de la luz?. Ciencias Naturales. Educación primaria
Proyecto EDIA nº 31. Investigando las propiedades de la materia. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 6. Somos periodistas. Educación Secundaria. Curso 1º ESO
Proyecto EDIA nº 82. La voz de los inventos. Tecnología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 181. Estructuras 3E
Proyecto EDIA nº 183. Parada 1: En ruta hacia el perfil profesional
Proyecto EDIA nº 140. Nos queda la palabra
Proyecto EDIA nº 119. Erromatar erara