Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 59. El espejo maldito. Las aventuras de Filoland. Filosofía
Proyecto EDIA nº 152. Todo es materia. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 55. Guía de software libre en educación
Proyecto EDIA nº 171. Gazteentzako aholkularitza-zentroa
Proyecto EDIA nº 111. ¿Por qué vivimos aquí?
Proyecto EDIA nº 31. Investigando las propiedades de la materia. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 13. La materia nos rodea. Educación Secundaria. Cursos 2º y 3º
Proyecto Edia nº 185. Parada 3: En caso de accidente
Proyecto EDIA nº 128. KLAS, KLAS, emozioak eszenara!
Proyecto EDIA nº 159. El abecedario de la Química