Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Comisión Permanente de la Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología. Memoria 1987-1988
Académicas en cifras 2007
PISA in Focus 86. ¿Cómo se relaciona la práctica deportiva con el rendimiento y el bienestar del alumnado?
Sección Internacional Española = Sezione Internazionale ad opzione Spagnolo. Liceo Scientifico Statale Pitagora (Folleto)
Artes Gráficas. Técnico en Preimpresión en Artes Gráficas. Grado Medio
Boletín de educación educainee nº 57. PISA 2018 (I). Resultados en matemáticas y ciencias
Escalafón de catedráticos de universidad, 1974
Participación educativa nº 18. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Educación inclusiva: todos iguales, todos diferentes
Revista de educación nº 2
EDIF 58. ¿Qué diferencias y similitudes hay entre el profesorado de Primaria y el de Secundaria?