Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Funcionalidad visual y programa de entrenamiento óculo motor para la mejora de la velocidad y comprensión de lectura
La educación en la España del siglo XX. Primer centenario de la creación del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes
Cuadernos de Rabat nº 34. El componente cultural en la enseñanza ELE
Tecla nº 2/2024. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Docentes y asesores españoles en Brasil y Colombia. Guía 2023-2024
Revista de educación nº 386. October-December 2019
Conecta con nosotros
Colección legislativa año 1991
Revista de educación nº 378. Octubre-Diciembre 2017
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 22 abril 2005