Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Revista de educación nº 165
Nuevo Pirineos nº4/2022. Revista de la Consejería de Educación en Andorra
Cuadernos de Rabat nº 8. Material didáctico para la clase de español
Arquitectura escolar. Instrucciones y planos modelos para escuelas graduadas de 6 o de 12 secciones
Anuario de Estadísticas Deportivas 2024
Repertorio de hispanistas en Hungría
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Guía del alumno
Revista de educación nº 396. April-June 2022
Enlace nº 96. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Don Diego de Velázquez (1599-1660)