Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Rutas naturales por España y Chile. Unidades de secundaria y A-level
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 6. Proyecto de desarroollo para la cuenca minera central de Teruel
Alba nº 058. Del 1 al 15 de Octubre de 1966
Revista de educación nº 392. Abril-Junio 2021
Policy Brief 10. ¿Las características del centro educativo están relacionadas con la equidad? La respuesta puede depender del nivel de desarrollo del país
Informe 2015 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2013-2014
Vida escolar nº 123
Auxiliares de conversación españoles en el Reino Unido. Guía 2024 y 2025
Documento de organización del centro. F.P. Privado. Memoria informativa 1990-91
III Catálogo de buenas prácticas municipales en la prevención y atención del absentismo y del acoso escolar