Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Infoboletín nº 39. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Papeles sociales de mujeres y hombres. Optativas
Calanda nº 1. Revista didáctico-cultural
Colección legislativa año 2004
Normas de organización y funcionamiento del departamento
Bildungs-Abteilung der spanischen botschaft
redELE nº 16. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1955-2. Resoluciones Administrativas. Serie A: números del 29 al 64 y 1 número especial ; Serie B: números del 31 al 81 ; Serie C: números del 21 al 31
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 1996)
Formación Profesional Reglada: Informe sobre la experimentación de módulos profesionales II. Curso 1991-1992