Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Alba nº 129. Del 15 al 30 de Septiembre de 1969
Buenas prácticas en educación para la ciudadanía global. XII Premio Nacional de Educación para el Desarrollo «Vicente Ferrer»
Alp.es nº2. Revista de la Consejería de Educación en Suiza
Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 1
Guía de la universidad 1989
EDA. Experimentación Didáctica en el Aula
Guía práctica del profesorado de lengua árabe y cultura marroquí
Informe: diagnóstico de situación sobre avances conseguidos, necesidades y retos en promoción y educación para la salud en la escuela en España
JEFE-Vi III: Contribuciones a las terceras Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena
Informe anual sobre funcionamiento de los centros de Bachillerato. Curso 1983-84, Septiembre 1984