Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Ceuta
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Optativas. Los procesos de comunicación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 9 junio 2006
El terrorismo en España. Geografía e Historia. 4º ESO
Primer escalafón de maestros de escuelas nacionales, altas de 1934
Obras de albañilería. Grado medio
Infoasesoría nº 163. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Fabricación Mecánica
Diseño curricular base. Educación infantil
PIAAC 2023. Programa para la evaluación internacional de las competencias de la población adulta. Informe español