Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 12. Diagnóstico de la Comunidad de Calatayud. Una contribución a su desarrollo integrado
Vento
La práctica intercultural en el desarrollo curricular de la educación primaria
URUK V3.0. Alfabetización de personas adultas
Boletín informativo. Observatorio Profesional. Instituto Nacional de las Cualificaciones. INCUAL
Resúmenes de proyectos de investigación financiados con cargo al programa sectorial general del conocimiento. Año 1995
Estudio europeo de competencia lingüística EECL. Volumen I. Informe español
Centro de Recursos de Varsovia
Vida escolar nº 199 - 200
EDIF 62. ¿Cómo van cambiando las ventajas salariales de los trabajos con educación terciaria en las diferentes generaciones?