Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Nuevos materiales de geografía de España para las secciones bilingües de español en Polonia
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1970-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Teleemergencias. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Vida escolar nº 63 - 64
Anuario brasileño de estudios hispánicos III
Boletín de noticias nº 42
Formación profesional. Actividades físicas y deportivas. Grado medio. Grado superior
Estadística del gasto público en educación. Presupuesto liquidado años 1992 a 1997
Vida escolar nº 183 - 184
Tecla nº 3/2017. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda