Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 325. Educación y familia
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2012
Archivo de la Corona de aragón
Acti/España nº 16. Actividades para la clase de español
Vida escolar nº 87
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2016. Actos Administrativos. Números del 1 al 4.
Proyecto PRISUE. Posicionamiento y reconocimiento internacional del sistema universitario español 2017
Boletín de novedades nº 35. Septiembre-Octubre 2021. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Cooperación internacional en materia de educación. Acción educativa en el exterior. Escuelas Europeas
Primer Seminario de Enseñanza Superior Científica y Técnica