Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Tica Tico. Los misterios del agua
Memoria de actividades.Consejo de Universidades. 1987-1988
Mi portfolio europeo de las lenguas. Educación primaria. Guía para su utilización
Acti/España nº 4. Revista de auxiliares de conversación de español. Actividades para la clase de español
Marco de referencia para las bibliotecas escolares
Boletín informativo nº 15 Abril 2019. Eurydice España - rediE
Investigaciones educativas de la red INCIE-ICEs
Universidad y medios de comunicación. Jornadas de periodismo científico y universitario en el marco europeo
Derechos y deberes de los alumnos
La Constitución de las niñas y de los niños