Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2010
Guía del Auxiliar. Auxiliares de Conversación en España | 2020-21
Las Cifras de la Educación en España: Estadísticas e Indicadores. Edición 2024
Panel de indicadores de la movilidad. Informe sobre la situación de la educación superior 2022/23
XXXIII Premios Francisco Giner de los Ríos a la Mejora de la Calidad Educativa
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para aprendizaje por proyectos de Inglés en 1º de ESO. "English in my daily life"
La hoja de cálculo en la enseñanza. Formación en red
La formación del profesorado en España (1837-1914)
Actividades Agrarias. Técnico en Explotaciones Ganaderas. Grado Medio
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2002