Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Programa de profesorado visitante (Cartel)
Plurilingüismo en Madrid: las lenguas de los alumnos de origen inmigrante en primaria
Todos juntos. Unidades de español para Educación Primaria. Libro del profesor
redELE nº 29. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Cine contemporáneo español
Acti/España nº 28. Actividades para la clase de español
Perfil del docente en el siglo XXI
Boletín informativo nº 15 Abril 2019. Eurydice España - rediE
Índice de legislación educativa (año 1998). Material de apoyo a la función inspectora
Experiencias educativas inspiradoras nº 126. SOS-ODS. ¡El planeta necesita ayuda!