Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Anaquel nº 7. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Salamanca)
Estadística de la enseñanza en España 1997/98. Infantil, primaria, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. adultos
Preámbulo del Anteproyecto de "Ley de la participación, la evaluación y el gobierno enlos centros docentes"
Revista de Bachillerato. Suplemento del nº 15. Julio - Septiembre 1980
Plan nacional de evaluación de la calidad de las universidades. Guía de evaluación de servicios
Concurso literario en español 2021 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Materiales para la reforma. Educación Primaria. Área de lenguas extranjeras
Vida escolar nº 220 - 221
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2009