Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 9 junio 2006
Textos literarios para las secciones españolas en Italia I (del siglo XVI al siglo XX)
Vida escolar nº 76
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social
Infoasesoría nº 171. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional año 2021. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Aplicaciones del análisis funcional del comportamiento a la instrucción superior
Seminario Iberoamericano de política científica y tecnológica
Revista de educación nº 141
Alumnes amb necessitats educatives especials i adaptacions curriculars