Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Revista de educación nº 394. Octubre-Diciembre 2021
Tinta China nº 16. Revista de la Consejería de Educación en China
Estadística universitaria. Curso 2000-2001
The Spanish university reform : an assessment report / International Council for Educational Development
Vida escolar nº 177-178
Bibliotecas escolares. Premios 2008
Alba nº 006. Del 16 al 30 de Junio de 1964
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2008
Enlace nº 82. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Boletín de novedades nº 6. Noviembre-Diciembre 2016. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte