Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados

Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2000-2001

Tesis doctorales en España "Teseo" 1976-1999

Informe 2008: objetivos educativos y puntos de referencia 2010

Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 3

La educación en el horizonte del año 2000

Infoasesoría nº 127. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Educación preescolar. El niño en la casa. El niño en la escuela

Formación profesional. Comercio y marketing. Grado medio. Grado superior

Formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. Bélgica y Luxemburgo, curso 2010/2011

Guía para docentes y asesores españoles en Polonia 2022-2023