Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2014. Área de Educación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1965-2. Resoluciones Administrativas. Números del 26 al 51 e índice 2º trimestre
JEFE-Vi II: Contribuciones a las Segundas Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 17 y 18 de mayo de 2019
Revista nacional de educación nº 86
Materiales para la reforma. Educación Primaria. Área de matemáticas
¡Hola escuela! Material didáctico nº 8 CPR Villaverde
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 14. Diagnóstico para el desarrollo comunitario de la ribera del Grio
Infoasesoría nº 161. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Título, Ingeniero Técnico en Electrónica
Guía para docentes y asesores españoles en Australia, Filipinas y Nueva Zelanda. 2022-2023