Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Auxiliares de conversación españoles en Austria. Guía 2024 y 2025
Participación educativa nº 12. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Una mirada a la educación infantil
Catálogo de la Discoteca Educativa Nacional
Técnica del violoncello. Principios básicos
Sanidad
Abecedario (Abanico)
La reforma educativa en marcha : aplicación de la ley de educación, 1971
Colección legislativa. Índices analítico y cronológico años 1961-1970
Boletín IV Centenario de la muerte de Cervantes
Cursos en el extranejro 1970