Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Programa Sócrates. 1995
Camino de Santiago
Revista de educación nº 343. La enseñanza-aprendizaje del español como segunda lengua (L2) en contextos educativos multilingües
Boletín Informativo INEE N.º 5 septiembre 2021
Revista de educación nº extraordinario año 1992. La ley general de educación, veinte años después
Estadísticas de la educación en España. 2002-2003
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Murcia)
Demandas de plazas universitarias
Revista de educación nº 67
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1951-2. Resoluciones Administrativas. Números del 27 al 53 e índice 2º semestre