Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Catálogo nacional de cualificaciones profesionales. National catalogue of professional qualifications
Talleres artísticos. Materiales didácticos. Bachillerato
Espiral nº 9. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Revista nacional de educación. Diciembre 1941
Azulejo para el aula de Español nº 12-13
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Ceuta
Mediterráneo nº 6. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania
Estudio piloto exploratorio sobre la segregación escolar del alumnado gitano
Revista de educación nº 129
Alba nº 104. Del 1 al 15 de Septiembre de 1968