Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Guía del auxiliar. Auxiliares de conversación en España. 2019-20
Guía para auxiliares de conversación en España - 1996
Diseño curricular base. Educación primaria
Kairós. Recursos de Historia. ESO y Bachillerato
Informe Nacional de Educación 1996. (español/inglés) = Education National Report 1996. (english/Spanish)
Aljamía nº 31. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Vida escolar nº 193 - 194
Plan provincial de formación del profesorado. 1991-92. (Ávila)
Acción Lectora nº 2: Enseñanza ELE. Abril 2025
Resumen Informativo. Enero 2016. INCUAL