Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Colección legislativa año 1985
Informe sectorial nº 3. Variación de datos de los profesionales en activo
Vida escolar nº 76
Orientaciones profesionales para bachilleres superiores
Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para Geografía e Historia en Secundaria
La cooperación en educación en la Unión Europea. 1976 - 1994
El desarrollo del alfabetismo científico. El uso de los media en el aula
Colección Legislativa año 2010.
Documentación básica sobre educación de adultos
Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agendas and good intentions