Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1956-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice Series A, B y C año 1955
Aprender a tomar decisiones. Guía didáctica para el tutor
Concurso: El mejor trabajo de bachillerato en español. Edición 2020-2021-Consejería de Educación en Suiza
Amar el cine. El cine, un recurso didáctico
Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Tema uno: definición y clasificación
Boletín Informativo INEE N.º 4. Julio 2021
Lengua extranjera: francés. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Informe 2019 sobre el estado del sistema educativo. Curso 2017-2018
Seminario de animación a la lectura