Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Revista de educación nº 332 el aprendizaje: nuevas aportaciones
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón
Taller de matemáticas. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Objetivos Educativos Europeos y Españoles. Estrategia Educación y Formación 2020. Informe español 2013
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social
Revista de educación nº 296. Historia del curriculum (II)
Revista nacional de educación. Abril 1943
Boletín de educación educainee. Especial autonomías nº 2. Ocupaciones de los padres y PISA 2012: El caso de las Comunidades Autónomas
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 5 La minería
Revista nacional de educación. Mayo 1943