Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Materiales nº 12. Europa. Ocio y tradiciones
Segóbriga. Guía del conjunto arqueológico
Base de Datos del Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales
Primer decenio de la enseñanza laboral I. Disposiciones vigentes
I Panorama internacional de la protección escolar
Courses for foreigners in Spain 1980-1981
Formación del profesorado. Centros de profesores y recursos
Enseñanza del español con fines específicos: El caso de la carrera de Turismo. Teoría y práctica
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1948. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 más 9 números extraordinarios e índices 2º semestre 1947 y 1º semestre 1948
Guía para la gestión del cambio en los centros de educación PROA+. Una guía para elaborar y desarrollar el Plan estratégico de mejora. Curso 2023/24