Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Estudiar en España. Guía para estudiantes rusos
Sociedad, cultura y educación
Aljamía nº 8. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. Marco de la evaluación
Plan pedagógico. Curso 1984-85
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1956-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índice Series A, B y C año 1955
Alba nº 075. Del 15 al 30 de Junio de 1967
Anaquel nº 25. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Revista nacional de educación nº 54
PISA 2018. La organización escolar. Informe español