Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Adaptaciones curriculares en ESO: guía para cumplimentar el documento individualizado de adaptación curricular (DIAC)
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1971-3. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 78 e índice 3º trimestre
Anaquel nº 20. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Canciones en el aula. Libro de canciones infantiles con ejercicios de ELE destinado a las secciones bilingües de Rusia
Alba nº 033. Del 1 al 15 de Septiembre de 1965
Glosario europeo sobre educación. Volumen 2: instituciones educativas
Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel A1
Museo de Mallorca. Sección etnológica. Guía de las salas de oficios artesanos
Revista de educación nº 91
Ciencias de la naturaleza. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1