Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados

Hoja de cálculo en la enseñanza

Informática y sistemas de producción. Mantenimiento en línea

PISA in Focus 127. Menos libros y más software educativo: ¿cómo han cambiado los entornos de aprendizaje en casa desde 2015?

Mediterráneo nº 3. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania

Campomanes y yo

TIMSS 2015. Estudio internacional de tendencias en matemáticas y ciencias. IEA. Informe español. Resultados y contexto

Boletín Informativo INEE Nº.13 enero 2023

Cuadernos México nº 1. La enseñanza de las humanidades y las ciencias sociales

Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras. Premios 2001

redELE nº 33. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera