Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
La didáctica del español actual: tendencias y usos. Vol. 1: análisis del discurso oral y escrito del español actual
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2008
PISA in Focus 73. ¿Pasa el alumnado suficiente tiempo aprendiendo?
Revista del Observatorio Tecnológico
Mediterráneo nº 4. Revista de la Consejería de Educación en Italia, Grecia y Albania
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educacion y Ciencia para el año 1977
III Jornadas de formación del profesorado de español. Instituto Cervantes de Sofía. 9-10 de septiembre de 2010
Alimentación saludable. Guía para las familias
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2007
Acti/España nº 4. Revista de auxiliares de conversación de español. Actividades para la clase de español