Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Revista de educación nº 206
Vida escolar nº 158
Cíceros. Recursos interactivos de lengua y literatura. Eso y bachillerato
Alba nº 014. Del 16 al 31 de Octubre de 1964
Revista de educación nº 324. La sociología de la educación. Balance y perspectivas
PISA 2018. Competencia financiera. Informe español
Revista de educación nº 48
Diseño curricular para la elaboración de programas de desarrollo individual. Área de dinámica. Educación especial. Documento nº 4
Vida escolar nº 206
Colección legislativa años 1948-1949