Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Campomanes y yo
Boletín Informativo Número 34 Junio 2022. Eurydice España - Redie
What can the teachings of the Tao classics contribute to western education?
Revista nacional de educación. Abril 1941
Educación y desarrollo de la tolerancia. Programas para favorecer la interacción educativa en contextos etnicamente heterogéneos. IV. Instrumentos de evaluación
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen II. Inventario de la serie fomento de Puerto Rico
Materiales didácticos de biología. Guía práctica de Maturita. Secciones bilingües de Eslovaquia
La educación en la España del siglo XX. Primer centenario de la creación del Ministerio de Instrucción Pública y Bellas Artes
Alba nº 132. Del 1 al 15 de Noviembre de 1969