Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
La educación y el proceso autonómico. Volumen X
Estudio europeo de competencia lingüística EECL. Volumen I. Informe español
Matemáticas: opción B. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Coordinador o coordinadora de bienestar y protección en la comunidad escolar
Papeles sociales de mujeres y hombres. Optativas
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 26 mayo 2006
Documentación básica sobre educación de adultos
Pruebas de la evaluación de 4º curso de educación secundaria obligatoria. Curso 2017-2018
Vida escolar nº 6
Infoboletín nº 45. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos