Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
€7,40Libros relacionados
Evaluaciones Educativas Internacionales
Fabricación Mecánica. Técnico Superior en Desarrollo de Proyectos Mecánicos. Formación Profesional Grado Superior
PISA in Focus 85. ¿En qué países los docentes más cualificados y experimentados enseñan en los centros más difíciles?
La cultura del pueblo gitano en el currículo de la educación obligatoria, a través de su presencia, ausencia y percepción en los libros de texto
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2018. Actos Administrativos. Números del 1 al 4
Project for the reform of the educational system. Pre-school, primary, secondary and professional education. Proposal for the debate
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel A1
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educación y Ciencia para el año 1980
Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo II (Siglo XVI)
Guía para docentes y asesores españoles en Alemania y Suecia