Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español. 2024
Miró (2ª edición)
Guía para docentes y asesores españoles en Bulgaria, Hungría, Rumanía y Turquía
Plan nacional de la evaluación de la calidad de las universidades: Evaluación transversal del rendimiento académico de las ingenierías técnicas. Febrero 2002
¿Quo vadis, Romanística?
Revista de educación nº 383. January-March 2019
El área de educación física y el alumnado con discapacidad motora
Vida escolar nº 53
Movimientos y homotecias del Plano Euclídeo en las Matemáticas I de C.O.U.
Balerdi