Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 197
Formación profesional. Hostelería y turismo. Grado medio. Grado superior
Actas del tercer symposium español de estudios antárticos. Gredos, 3 al 5 de octubre de 1989
Docentes y asesores españoles en Alemania. Guía 2023-2024
Cobol. Lenguaje de programación. Primera parte. Introducción informal del lenguaje
Balcón nº 6. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Becas de formacion profesorado y personal investigador en España y en el extranjero 1989-90
Revista nacional de educación. Noviembre 1941
Revista nacional de educación. Enero 1941
Concurso literario en español 2023 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados