Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados

Resumen ejecutivo. El alumnado gitano en secundaria. Un estudio comparado

Formación profesional a distancia

Boletín de educación educainee nº 10. Factores determinantes del rendimiento educativo internacional

IX Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas

Guía para asesores en la Consejería de Educación ante la OCDE, UNESCO y Consejo de Europa

Revista de educación nº 98

Cuadernos de Rabat nº 39/2023. Enseñanza de ELE en Marruecos

Aljamía nº 12. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos

Vida escolar nº 170-171

Anuario brasileño de estudios hispánicos III