Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Español básico para Brasil
Guía de centros y servicios educativos. Subdirección territorial Madrid-Norte. Curso 93-94
Participación educativa nº 17. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Ser bachiller ayer y hoy
Hacia la equidad y la inclusión en la enseñanza superior en Europa. Informe de Eurydice
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de La Rioja
Avanzando hacia una educación inclusiva. La atención al alumnado con necesidades educativas especiales en las CC. AA. a través de la revisión de la normativa
Vida escolar nº 32
Infoasesoría nº 109. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Infoboletín nº 60. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Vida escolar nº 167