Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Informe Nacional de Educación = National Report. 42 reunión, Ginebra, 1990
Antología de la literatura española (de la Edad Media al Barroco) Secciones bilingües en la Republica Checa
El español en el aula. Propuestas de una herramienta lingüística
Club escolar 3C
Estadística de la enseñanza en España. Niveles de preescolar, general básica y EEMM 1988/89
Vida escolar Nº 93-94
Auxiliares de conversación españoles en Irlanda. Guía 2023-2024
Contenidos transversales y complementarios a los Programas de Alimentación, Nutrición y Gastronomía de Educación Infantil y Primaria. El gusto es mío
Revista de educación nº 202
Cuadernos de Rabat nº 7. Material didáctico para la clase de español lengua extranjera. Prensa en el aula