Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Formación profesional. Servicios socioculturales y a la comunidad. Grado medio. Grado superior
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 3. Viaje familiar
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Teruel)
Ciencias Sociales: La agricultura. Reforma del Ciclo Superior de la E.G.B. Diciembre 1985
Estadística de la enseñanza en España. Niveles de preescolar, general básica y EEMM 1988/89
Cultura, sociedad y política en el mundo actual
Guía para auxiliares de conversación en Irlanda 2020
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2007
Índice de legislación universitaria 1995
Guía de auxiliares de conversación en Bélgica 2014 - 2015