Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Balcón nº 4. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos
Colección legislativa año 1950
Informe sobre la agenda y mapa de actualidad en el tratamiento informativo de los medios de comunicación social en relación con la educación
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Segovia
Alba nº 137. Del 15 al 30 de Enero de 1970
Procedimientos aprobados por el Consejo de Universidades para la tramitación de los asuntos de su competencia. Manual de procedimiento
La gestión económica de los centros docentes públicos de enseñanzas escolares. Centros educativos dependientes del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Alba nº 093. Del 15 al 31 de Marzo de 1968
Alba nº 048. Del 1 al 15 de Mayo de 1966
Procesador de textos en la enseñanza. Formación en red