Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Directorio de fundaciones. Volumen I: fundaciones docentes de investigación y deportivas. Volumen II: fundaciones culturales
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1984-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 22 más 1 número extraordinario e índices 4º trimestre 1983 y 1º trimestre 1984
Revista de educación nº 345. De inmigrantes a minorías: temas y problemas de la multiculturalidad
Premios Irene 2006. La paz empieza en casa
Memorias para el futuro. I Congreso de Estudios Hispánicos en el Benelux
Actas del XVIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. ELE y temas transversales
Estadística del gasto público en educación. Presupuesto liquidado años 1992 a 1997
Estadística universitaria. Curso 1997-98
Revista de Educación nº 408. April-June 2025. The meaning of teaching history
Evaluación del Programa de Integración