Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Materiales para la reforma. Educacion Secundaria. Optativas. Taller de astronomía
Docentes y asesores españoles en Brasil y Colombia. Guía 2025 y 2026
Segmentación silábica y fonológica (SIFO). Guía de uso. Programas del profesor. Proyecto LAO (Logopedia Asistida por Ordenador)
Cuadernos de Rabat nº 9. Experiencias didácticas
Logística sanitaria en emergencias. Sanidad. Formación profesional
Concurso literario en español 2019 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Las ayudas públicas a los estudiantes y el derecho fundamental a la educación. Fundamento y principios constitucionales del sistema estatal de becas y ayudas al estudio
Revista de educación nº 392. Abril-Junio 2021
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXIV, 1
Educación física. Materiales didácticos. Bachillerato