Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
El español. Estudiar en universidades de España. Acción educativa española en Marruecos
Participación educativa nº 18. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Educación inclusiva: todos iguales, todos diferentes
Boletín informativo nº 20 Noviembre - Diciembre. Eurydice España - rediE
Boletín de noticias nº 47
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2008
Guía didáctica. Gobierno abierto. Educación Primaria. Accesible
Anaquel nº 31. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Infoboletín de Países Bajos. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Plan Nacional de Investigación Científica, Desarrollo e Innovación Tecnológica. 2004-2007. Volumen II: Áreas prioritarias
Voces Hispanas nº 1