Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Resumen de la memoria de actividades del Plan Nacional de I+D en el cuatrienio 1988-1991 y perspectivas futuras
Tributación de la cultura. Beneficios fiscales al sector cultural
Cuadernos de Rabat 38/2022
Analfabetismo en Europa. Estrategias y prácticas
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1974-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
Teleinformática
Fabricación Mecánica. Técnico Superior en Desarrollo de Proyectos Mecánicos. Formación Profesional Grado Superior
Colección legislativa año 1959
Mérida y la arqueología ilustrada. Las láminas de Don Manuel de Villena (1791-1794)
Diseño curricular base. Educación primaria