Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Avanzando hacia una educación inclusiva. La atención al alumnado con necesidades educativas especiales en las CC. AA. a través de la revisión de la normativa
Tinta China didáctica nº 2
Investigaciones educativas de la red INCIE-ICEs
Villaseñor. Artistas españoles contemporáneos
Materiales para la enseñanza multicultural nº 6. Biografías
Boletín de novedades nº 40. Julio-Agosto 2022. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Unidades didácticas grupo "Futuro" 1991
Programas de doctorado. Curso 90-91
Museo de Zaragoza. Secciones de Arqueología y Bellas Artes
Realización de audiovisuales y espectáculos. Grado superior