Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Anuario brasileño de estudios hispánicos XIV
Participación educativa nº 1. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La participación en los consejos escolares del centro
Relaciones de puestos de trabajo de los centros públicos de preescolar, educación general básica y educación especial : (ámbito M.E.C.)
Boletín Informativo INEE N.º 4. Julio 2021
La paradoja del desarrollo de aprender a aprender: adaptación de una escala en estudiantes de secundaria
Becas. Curso 2023-2024
Contrastes. Método de alfabetización en español como lengua extranjera
Cifras clave de la educación en Europa 2012
Lignes generales de politique scientifique en Espagne (1984)
Unidades adaptadas del área de ciencias sociales (ESO). Alumnos con necesidades educativas especiales