Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 56
La clase transformada en las Cortes de Castilla-León
Boletín de educación educainee nº 5. Características principales de los estudios de evaluación internacional PIRLS y TIMSS
Proyecto aprender. Necesidades educativas especiales
Revista de educación nº 185
Outlines of Science Policy in Spain (1984)
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen III. Inventario de la serie de Gracia y Justicia de Puerto Rico
Revista de educación nº 386. Octubre-Diciembre 2019
EDIF 60. ¿Qué relación tiene la depresión con la educación?
Calanda nº 10. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia