Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
La Inspección de Educación y el artículo 27.8 de la Constitución Española
Revista de Bachillerato nº 17. Cuaderno monográfico 7. Enero-Marzo 1981
Boletín Informativo INEE Nº. 16 julio 2023
Introducción a la comunicación bimodal
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2011
Alba nº 152. Del 1 al 15 de Septiembre de 1970
Repertorio de hispanistas en Hungría
Planificación de la educación. Galicia
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2011
Revista de Bachillerato nº 15. Julio - septiembre 1980