Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 52
Transatlántica de educación nº 20 y 21. Educación para innovar; innovación para educar
Actas del XVI seminario de dificultades específicas para la enseñanza del español a lusohablantes: "Cuando despertó, el cuento todavía estaba allí". Cuentos y relatos en el aula de ELE
Plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis). Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario
Uso de estándares aplicados a TIC en educación
Oficina técnica para construcción de escuelas
Alba nº 095. Del 15 al 30 de Abril de 1968
Explotaciones agrícolas intensivas. Grado medio
Título de Ingeniero Técnico Textil y Papelero
Didáctica de la física en la universidad (II seminario)