Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Memoria de actividades de I+D+I 2003. Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 14 enero 2005
Poco a poco. Cuaderno de actividades de español 2. Nivel II
Nuestros abuelos: dos generaciones, una cultura. XXI Certamen artístico y literario
Materiales nº 25. La España verde
Observatorio de Tecnología Educativa nº 92. MetAClass: aumentando la realidad en nuestras clases
Experiencias educativas inspiradoras Nº 123. Emprendopoly. Nuestro vivero de empresas sostenibles
Actas del XV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Papel y lápiz: didáctica de la expresión escrita
Aplicaciones educativas con Hot Potatoes. Formación en Red
Guía de recursos didácticos. Lengua extranjera: inglés. Educación Secundaria Obligatoria