Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Calanda nº 1. Revista didáctico-cultural
Resumen Informativo. Enero 2016. INCUAL
De la urbanidad en las maneras de los niños (De civilitate morum puerilium). Edición bilingüe
S.P.P.O.
Vida escolar nº 162 - 163
Cifras clave de la enseñanza de lenguas en los centros escolares de Europa. Edición 2023
Le Mouvement Educatif. ESPAGNE 1960-1961
Coeducar en el amor y la sexualidad y otros proyectos. Iniciativas de Organismos de Igualdad y Administraciones Educativas
El plan nacional de I+D+I año 2000-2003 en cifras
Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales