Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
XVI Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Catálogo de la Discoteca Educativa Nacional
La evaluación de las instituciones universitarias
Enseñanzas de iniciación profesional : primera parte (planteamiento general, disposiciones legales, circulares, relación de textos)
Boletín de educación educainee nº 8. Utilización de las calificaciones de los estudiantes para evaluar a los directores
Atención sanitaria especial en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Cultivos del huerto escolar. D) Zona mediterránea. Programa de educación en alimentación y nutrición
Documentación. Controladora del ITE
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1995-1996. Dirección Provincial de Albacete
El vídeo en Geografía, Historia y Ciencias Sociales. Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994