Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
El vídeo en el aula. Formación del profesorado
Auxiliares de conversación españoles en Nueva Zelanda. Guía 2024 y 2025
La aventura de aprender. Cómo protegerme de la desinformación
Textil, confección y piel. Monografías profesionales
Revista de educación nº 181
Español, a million reasons: versión Sevilla
Aljamía nº 15. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
PISA 2018. Ítems liberados
Guide pédagogique. Gouvernement ouvert. Collège
Actas del tercer symposium español de estudios antárticos. Gredos, 3 al 5 de octubre de 1989