Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Estudios en España I. Nivel no universitario
Igualdad y violencia contra las mujeres en la adolescencia en España. El papel de la escuela
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Ciencias de la naturaleza
La investigación cientifica universitaria en el umbral de 1973
Transatlántica de educación nº 24. El programa de Centros de Convenio en México, Centroamérica y el Caribe
Primeros auxilios. Ciclo formativo: Educación Infantil
Un acercamiento didáctico a las tradiciones españolas
Primer escalafón de maestras de escuelas nacionales, altas de 1934
Compar-Tip
Revista nacional de educación. Mayo 1942