Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Memoria actividades. Agosto 1993 - julio 1994
Revista de educación nº 367. Enero-Marzo 2015
Programa de primeros auxilios (PAS). Servicios socioculturales y a la comunidad. Formación Profesional
Imágenes de resonancia magnética para el diagnóstico. Sanidad. Formación Profesional
Enlace nº 93. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2002-2003
Directorio de fundaciones. Volumen I: fundaciones docentes de investigación y deportivas. Volumen II: fundaciones culturales
Infoboletín nº 29. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Revista de educación nº 297. Razón práctica y educación
Infoasesoría nº 106. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo