Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
EDIF 83. ¿Qué nos dicen los datos de la OCDE sobre los salarios del profesorado?
Espiral nº 25. Revista de educación y didáctica del español
Boletín informativo nº 9 Octubre 2018. Eurydice España - rediE
Alba nº 153. Del 15 al 30 de Septiembre de 1970
Red Heda. Hermanamientos escolares desde las aulas. ESO y bachillerato
Guía para docentes y asesores españoles en Luxemburgo | 2022-2023
Geografía humana y Geografía de Hungría
Geografía de España. Materiales para la enseñanza de la historia de España en secciones bilingües
Pirineos nº 3. Revista de la Consejería de Educación de la Embajada de España en Andorra
Teaching guide. Open Government. Compulsory Secondary Education