Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Formación profesional. Titulaciones. Edición 2003
Comité de Cooperación Internacional para la reforma de la educación en España. Informe final
Vida escolar nº 212
Materiales nº 13. Costumbres
Alumnos con necesidades educativas especiales y adaptaciones curriculares
TALIS 2018. Estudio internacional de la enseñanza y el aprendizaje. Informe español. Volumen II
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2000-2001
Colección Legislativa año 2017
Docentes y asesores españoles en Hungría. Guía 2025 y 2026
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Melilla)