Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados

Construcción de un traductor

Legislación de formación profesional industrial

Alba nº 113. Del 15 al 31 de Enero de 1969

Revista de educación nº 90

Pablo Serrano

Revista de educacion nº 404. April-June 2024

Apoyo psicológico en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias

Guía para la gestión del cambio en los centros de educación PROA+. Una guía para elaborar y desarrollar el Plan estratégico de mejora. Curso 2023/24

Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de lenguas. Premios 2007

Revista de educación nº 369. Julio-Septiembre 2015