Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Enseñanzas iniciales: Nivel I. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 2. Estamos contigo
Proyecto Canals. Recursos interactivos de matemáticas. Infantil y primaria
Formación profesional a distancia. Guía del alumno. Ciclo formativo de grado medio. Gestión administrativa
Contrastes. Módulos 1º, 2º y 3º
Aljamía nº 23. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Guía de la integración. Edición 1988
Propuestas para la renovación de las metodologías educativas en la universidad
Revista de educación nº 284. Teoría de la formación del profesorado
Auxiliares de conversación españoles en Francia. Guía 2023-2024
La modernización de la educación superior en Europa: financiación y dimensión social 2011