Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista nacional de educación nº 75
El primer ciclo de la Educación Infantil en las CC. AA. a través de la revisión normativa
Materiales para la reforma. Educación infantil (Cajas rojas)
Estadística de la enseñanza en España 1995/96. Infantil/preescolar, primaria/EGB, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. Adultos
Programación. Lengua castellana y literatura (1). Secundaria Obligatoria. 3er. curso
XVIII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Informe sectorial nº 3. Variación de datos de los profesionales en activo
Revista nacional de educación nº 94
Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón
Balcón nº 5. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos