Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
La aventura de aprender. Cómo hacer un espacio maker
PISA in Focus 93. ¿Por qué no hay más chicas que decidan emprender carreras profesionales de ciencias?
Acción educativa española en el exterior. Estadísticas 1998-1999
Tinta China nº 19. Revista de la Consejería de Educación en China
Revista de educación nº 266
Centros educativos y calidad de la enseñanza. Síntesis del debate
Adquisición de la lectura en el niño sordo
Infoasesoría nº 169. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Informes sobre la educación en España. Volumen II
Calendario 2015-2016 (Polonia). Expresiones populares españolas