Revista de Educación Nº 398. October - December 2022
Artículos contenidos en esta revista: Does skipping breakfast affect academic performance? Evidence from PISA : Determinants of academic achievement: systematic review of 25 years of metaanalyses ; The intelligence in the initial training of school counsellors. Learners’ perspectives ; Continuing full-time education beyond compulsory schooling ; Grants programme and tuition fees policy in the Spanish public university system: is it really effective? ; Noncognitive factors related to academic performance ; Classroom practices to promote critical thinking skills in the use of digital media ; Gender and regions in the vicious circle of school failure ; Interventions carried out to improve reading competence: a systematic review
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200148026
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Conferencia Internacional sobre planeamiento de la Educación Informe final
Boletín de novedades nº 34. Julio-Agosto 2021. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Noviembre 2006
Cine y video educativo. Selección y diseño
Santa Teresa de Ávila en Brasil
Aula de español nº 4
Resumen Informativo. Octubre 2016. INCUAL
Danzas para educar. Unidad didáctica: Danzas para relacionarse
Mercado laboral en España. Por una igualdad de oportunidades. II Premio "Emilia Pardo Bazán" 1989
Buenas PrácTICas 2.0