Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Premios Irene 2007. La paz empieza en casa
Unibertsitatea informazioa. 1983-1984 ikasturtea
Tinta China nº 13. Revista de la Consejería de Educación en China
Plan de formación del profesorado de español de Bélgica y Luxemburgo. 2018-2019
Seminario 2004. "Formación profesional y empleo: hacia un espacio común"
III Exposición internacional del pequeño de bronce. Escultores europeos - Madrid 1970
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1944. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 52 e índices 2º semestre de 1943 y 1º semestre de 1944
Ámbito lingüístico y social de los programas de diversificación curricular. Secundaria obligatoria
Infoasesoría nº 145. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Junio 2010