Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Antártida Educa
Calanda nº 5. Revista didáctico-cultural
Santa Teresa de Ávila en Brasil
Boletín de educación educainee nº 13. La profesionalización temprana en la LOMCE y el abandono temprano de la educación y la formación
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1970-3. Resoluciones Administrativas. Números del 53 al 78 e índice 3º trimestre
Plan de formación del profesorado de español de Bélgica y Luxemburgo. 2016 - 2017
Infoasesoría nº 169. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Cien documentos de archivo. Instituto español Giner de los Ríos de Lisboa
Lengua árabe. Educación infantil 3 años: El invierno. Libro del alumno
Boletín Informativo INEE N.º 7 enero 2022