Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 382. October-December 2018
Textos ELE y educación en valores
Actas del XV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Papel y lápiz: didáctica de la expresión escrita
Medios audiovisuales para la educación. Seminarios y congresos. Ponencias y conclusiones del I seminario internacional de medios audiovisuales en el sistema educativo. Madrid, 1981
redELE nº 16. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Guía para la elaboración de un Plan de fomento de la lectura en un centro de Educación Secundaria
Infoasesoría nº 160. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
¿Qué hemos aprendido de diez centros PAC? "Lo difícil no es acordar qué hacer, sino hacerlo bien"
Didáctica de Historia y Geografía. España junto a Europa
Cerramientos y particiones de fábrica. Edificación y obra civil. Formación profesional