Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Ciencia, tecnología y sociedad. Materiales didácticos. Bachillerato
Los C.R.I.E.T.s (Centros Rurales de Innovación Educativa de Teruel)
La aventura de aprender. Cómo hacer futuros
Primer symposium sobre aprendizaje y modificación de conducta en ambientes educativos
Aljamía nº 13. Revista de la Consejería de Educación y Ciencia de Marruecos
Auxiliares de conversación españoles en Estados Unidos. Guía 2023-2024
Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen III: El español en la escuela elemental
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1952-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 26 e índice 1º semestre
Colección legislativa año 1973
Estadística de la enseñanza en España 1991/92. Preescolar/infantil, general básica y EEMM