Revista de educacion nº 403. January-March 2024
Artículos contenidos en esta revista: Presentation: Bilingual education in Spain: A critical look at current trends ; Historical-political background of the agreement establishing the Spanish-British integrated curriculum ; Methodological training in plurilingual Education in the Spanish Higher Education training programmes: are pre-service teachers ready for CLIL? ; Cliling ELT: The effect of the Literacy Approach on students motivation ; Between egalitarianism and diversity in CLIL programmes: What do teachers think? ; Attaining inclusion in bilingual programs: Key factors for success ; The impact of the mandatory nature of bilingual programmes on the attitudes and perceptions regarding bilingual education among secondary education content subject teachers ; Developing positive attitudes towards the use of literature in the bilingual classroom: a study with EFL teacher education undergraduates ; Bilingual Education in the Media: Addressing the Controversy in Madrid ; Assessment in CLIL: the pending subject in bilingual education? A case study ; English-Medium Instruction in Spanish Universities: A Systematic Review.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200258831
- Depósito legal
- M-26966-2023
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 03-07-2024
Libros relacionados
Autoconcepto, Sociabilidad y rendimiento escolar
Apuntes y recuerdos de la escuela del convento (Volumen I y II)
EDIF 60. ¿Qué relación tiene la depresión con la educación?
Colección legislativa año 1998
Evaluación general de diagnóstico 2009. Educación primaria. Cuarto curso. Informe de resultados
Lengua extranjera: francés. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1
Las necesidades educativas especiales del niño con deficiencia motora. Tema 6. Recursos materiales
Teaching in Focus 45. ¿Dónde está el profesorado con experiencia?
Mosaico nº 27. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXIII