That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Guía do alumnado. Curso 2018-2019
Nuria Cambronero Sicilia , Fernando de Diego Herrera , Vanesa Domínguez Torres , Rafael Fernández Alonso , Cleo Merino de Diego , Ángel Nieto Serrano , María Jesús Sierra Delgado , Elena Terán Herranz , Alejandro Zarzalejos Alonso
That's English! é o resultado dunha adaptación á modalidade a distancia das ensinanzas impartidas nas escolas oficiais de idiomas. O programa foi creado, dirixido e supervisado polo Ministerio de Educación en 1993, e impártese en colaboración coas administracións educativas das comunidades autónomas, que son as encargadas de garantir a atención titorial e a avaliación do alumnado nas escolas oficiais de idiomas. O programa That's English! estrutúrase en módulos para dar resposta ás necesidades formativas das persoas adultas (obxectivos educativos máis curtos que se adapten mellor ás circunstancias persoais e á dispoñibilidade de tempo para o estudo de cada alumno ou alumna). Cada módulo corresponde a un cuadrimestre académico, aproximadamente.
O alumnado que supere os módulos correspondentes a un curso completo de That's English! poderá optar por seguir os seus estudos de xeito presencial nunha escola oficial de idiomas sempre que haxa prazas dispoñibles. Para iso cumprirá consultares na escola os prazos e os procesos de admisión e matriculación.
Ao finalizar o módulo 4 (módulo 5 en Andalucía e Navarra), o módulo 8 e o 12, e logo de superar as correspondentes probas terminais específicas de certificación, recibiranse os certificado dos niveis básico, intermedio ou avanzado en inglés, respectivamente. Estes certificados serán expedidos pola administración educativa competente, por proposta da escola oficial de idiomas en que se realizara a proba.
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Centro para la Innovación y Desarrollo de la Educación a Distancia (CIDEAD)
- EAN
- 9788436958867
- ISBN
- 978-84-369-5886-7
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Las investigaciones actuales sobre las teorías de Vygotsky en Educación Infantil
Universidad moderna
Intervención psicopedagógica en la escuela. Una experiencia práctica
Seminario sobre evaluación de Profesores y Centros de Bachillerato
Revista del Observatorio Tecnológico
Tinta China nº 12. Revista de la Consejería de Educación en China
Revista de educación nº 212-213
PIF123. Nuevos resultados de PISA: cómo fortalecer los sistemas educativos tras la pandemia
El sistema educativo español. 2002
Infoboletín nº 73. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos