Bones pràctiques d´educació per al desenvolupament sostenible. Projecte ocells. Volem junts!
Dolors García García
La col·lecció de Bones Pràctiques d'Educació per al Desenvolupament Sostenible neix amb la vocació d'oferir exemples concrets d'innovació didàctica pel que fa a l'educació per al desenvolupament sostenible i la ciutadania global, adreçats a promoure una cultura de sostenibilitat i responsabilitat cívica als centres. La bona pràctica proposada per l'escola d'Educació Infantil i Primària Pilar Mestres-Jaume Torrens, de la Roca del Vallès (Barcelona), consisteix en el desenvolupament d'un projecte multidisciplinari on, a través de diverses propostes metodològiques com laprenentatge basat en problemes, laprenentagte i servei o el mètode científic, es convida a lalumant a lestudi i la cura de les aus, al treball a lhort i a la interacció respectuosa amb l'entorn, promovent la sensibilitat, l'esperit crític i el compromís actiu amb la conservació medi ambient.
- Escritor
- Dolors García García
- Número en la colección
- 17
- Materia
- Pedagogía social
- Idioma
- Català
- Editorial
- Subdirección General de Cooperación Territorial e Innovación Educativa
- EAN
- 9789200261725
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 04-12-2024
Libros relacionados
El programa español de campus de excelencia internacional = The spanish programme of internatinal campus of excellence
El desarrollo de la educación. Informe nacional de España 2004
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2015. Informe español
Menús infantiles y alergias alimentarias. Servicios socioculturales a la comunidad. Formación Profesional
Testamento y codicilo de la reina Isabel la Católica. 12 de octubre y 23 de noviembre de 1504
Mis unidades de español. Segundo cuatrimestre. C1. ALCE. Aula Internacional. Serie verde
Folletos de la Agregaduría de Educación en Rusia (secciones bilingües)
Guía de asesores y docentes españoles en Portugal. 2019
Infoasesoría nº 139. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Cantabria)