Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 10. Evento's Solutions, servicios integrales (ESSI). Educación Secundaria. Cursos 1º y 2º
Proyecto EDIA nº 170. A music festival in town
Proyecto EDIA nº 32. Somos un equipo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 132. Plantas. Ciencias Naturales. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 3. Luz y ciencia a escena. Educación Primaria. Curso 5º
Proyecto EDIA nº 90. Otra vida de Zarzuela. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 33. Investigando los sistemas materiales. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 177. Invent, impact, inspire
Proyecto EDIA nº 139. La imaginación al poder. Lengua castellana y literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 79. Viaje a la Baja Edad Media. Ámbito sociolingüístico. Educación Secundaria