Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 187. Parada 5: Explorando el destino
Proyecto EDIA nº 120. ARTEmatikaMENTE
Proyecto EDIA nº 136. Galería sonora. Plástica y Música. Educación primaria
Proyecto EDIA nº 97. Investigando la Biodiversidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 84. Is our life sustainable?
Proyecto EDIA nº 111. ¿Por qué vivimos aquí?
Proyecto EDIA nº 119. Erromatar erara
Proyecto EDIA nº 23. Certamen sobre juegos de azar. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 159. El abecedario de la Química
Proyecto EDIA nº 3. Luz y ciencia a escena. Educación Primaria. Curso 5º