Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 77. Filosofía práctica. Las aventuras de Filoland. Filosofía
Proyecto EDIA nº 123. Jarduera zientifikoa
Proyecto EDIA nº 34. Guía práctica de licencias de uso para docentes. Guías
Proyecto EDIA nº 178. Let the games begin
Proyecto EDIA nº 42. Investigando las fuerzas. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 24. Detectives estadísticos. Educación Secundaria.
Proyecto EDIA nº 148. Descubriendo los secretos del átomo
Proyecto EDIA nº 50. Plants. Ciencias/Inglés. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 95. Un mundo en crisis. El fin de siglo. Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 110. ¿Demasiados decibelios?. Música. Educación Secundaria