Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 2. Emoción, claqueta y acción. Educación Primaria. Curso 5º
Proyecto EDIA nº 193. La honra, a debate
Proyecto EDIA nº 135. Our school rocks! Inglés. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 6. Somos periodistas. Educación Secundaria. Curso 1º ESO
Proyecto EDIA nº 35. Las aventuras de Filoland. Los archivos perdidos de Filoland. Educación Secundaria no Obligatoria
Proyecto EDIA nº 10. Evento's Solutions, servicios integrales (ESSI). Educación Secundaria. Cursos 1º y 2º
Proyecto EDIA nº 134. Atmosfera ikertzen
Proyecto EDIA nº 179. School reforms
Proyecto EDIA nº 3. Luz y ciencia a escena. Educación Primaria. Curso 5º
Proyecto EDIA nº 58. Escapando del laberinto. Las aventuras de Filoland. Filosofía