Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Participación educativa nº 1. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La participación en los consejos escolares del centro
Mosaico nº 34. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Temas relevantes de la matemática actual: el reto de la enseñanza secundaria
Infoboletín de Países Bajos nº 9. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Música. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
La educación secundaria en la Unión Europea: estructuras, organización y administración. 1997
Infoboletín de Países Bajos nº 1. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Revista de educacion nº 403. Enero-Marzo 2024
Líneas generales de política científica en España (1984)
Revista de educación nº 78