Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Educación conectada en tiempos de redes

Reconocimiento de títulos. Directivas comunitarias y normativa española

Programación didáctica de geografía e historia para las secciones bilingües hispano-rusas. Cursos 5º, 6º, 7º y 8º

Memoria de actividades, agosto 1993 - julio 1994

Infoasesoría nº 117. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo

Hispanogalia nº 5. Revista de la cooperación educativa hispano-francesa

Vida escolar nº 158

Didáctica de la física en la universidad (II seminario)

Alba nº 009. Del 1 al 15 de Agosto de 1964

Experiencias educativas inspiradoras nº 125. Programa VOMOVECO. Pon volumen a tu movimiento corporal y emocional