Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Guía para docentes y asesores españoles en China 2020

Spanish education system 2009

Espiral nº 15. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria

El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1991

Formación de formadores desde la perspectiva del desarrollo local en Aragón. Experiencia nº 7. Diagnóstico para el desarrollo de la zona Jiloca - Alfambra

Boletín de noticias nº 52

Programación. Secundaria

Folletos de la Agregaduría de Educación en Rusia (secciones bilingües)

Artes Gráficas. Monografías profesionales

Participación educativa nº 7. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Historia de un olvido: patrimonio en los centros escolares