Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255311
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados

Documento de organización del centro. Educación especial. Público y privado. Curso 1993-94

Historia de España. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia

Auxiliares de conversación extranjeros en España. Guía del tutor 2024-2025

Materiales nº 15. Campeonato mundial de fútbol

Materiales nº 26. Los recursos de Internet

Refranero. Español / Portugués

La danza en el Renacimiento

Tecla nº 3/2016. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda

Boletín informativo nº 53. Agosto 2025. Eurydice España - rediE

Las necesidades educativas especiales en el niño con deficiencia motora. Tema uno: definición y clasificación