Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Auxiliares de conversación españoles en Italia. Guía 2022-2023
Estudio europeo de competencia lingüística EECL. Volumen I. Informe español
PISA in Focus 75. ¿Se reduce la calidad de los resultados de aprendizaje cuando la educación se amplía para incluir al alumnado desaventajado?
Programa de actividades: Presidencia Española de la Unión Europea
Introducción a la lengua y literatura españolas para secciones bilingües de Rusia. Volumen IV. Literatura española desde 1940
El patrimonio tradicional de Andorra en las aulas. Grupo de trabajo de la escuela española de la Vall d`Orient
Revista de educación nº 401. Julio-Septiembre 2023
Intervención educativa en autismo infantil I. Tema Siete: Alteraciones de conducta
España y sus Comunidades Autónomas
Materiales para la enseñanza multicultural nº 6. Biografías