Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Resumen Informativo. Diciembre 2016. INCUAL
Estadística de la enseñanza en España 1994/95. Infantil/preescolar, primaria/EGB, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas
Guía para las administraciones educativas y sanitarias. Criterios de calidad para el desarrollo de proyectos y actuaciones de promoción y educación para la salud en el sistema educativo
Revista nacional de educación nº 61
Papeles para el debate nº 3
Infoasesoría nº 91. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Cuadernos de Rabat 38/2022
Boletín informativo Eurydice nº 2. La educación para la ciudadanía en el contexto escolar europeo 2017 - Edición 2018
Atención sanitaria inicial en situaciones de emergencia. Sanidad. Formación profesional
Hacia una teoría de la comunicación de masas