Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
Boletín de novedades nº 27. Mayo-Junio 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Infoasesoría nº 92. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Infoasesoría nº 112. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Vida escolar nº 165 - 166
El Monasterio de San Lorenzo el Real de El Escorial
Vida escolar nº 117
Aljamía nº 31. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
PIRLS - TIMS 2011. International study on progress in reading comprehension, mathematics and sciences. IEA. Volume II
Información educativa para emigrantes
Formación profesional. Fabricación mecánica. Grado medio. Grado superior