Revista de educación nº 367. January-March 2015
Articles oncluded in this issue: Beyond cognitive skills: the attitude school and its determinants in Spain with Pisa 2009 ; Arithmetic Knowledge of prospective teachers. Strengths and Weaknesses ; Students and employers perception about the development of digital skills in Higher Education ; Have the teaching and research productivity of the Spanish public universities improved after the introduction of the LOU?: Evidence from bootstrap ; The media competence in the non-university teachers. Diagnostic and training proposals ; Difficulties and challenges in the implementation of degrees in Spanish universities.
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200080159
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2014
Libros relacionados
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 1990
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Asturias
IV Jornadas de experiencias docentes E.G.B. y EE.MM. 9 - 10 - 11 Septiembre de
El altavoz nº 5. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Instalación y Mantenimiento
Cómo hacer inclusiva tu escuela
Anuario brasileño de estudios hispánicos XX
Le Mouvement Educatif. ESPAGNE 1960-1961
Comunicación audiovisual. Materiales didácticos. Bachillerato
Inmigración: diversidad cultural, desigualdad social y educación