Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Guía para la formación en centros sobre las competencias básicas
Entornos lingüísticos. Guía del Usuario. Proyecto LAO (Logopedia Asistida por Ordenador)
Matemáticas: opción B. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Infoboletín nº 85. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
El mundo estudia español 2020. Traducciones
Revista de educación nº 299. Descentralización y evaluación de los sistemas educativos
Actividad física y salud. Guía para familias
Tecnología. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 2
The internationalisation of higher education in Spain. Reflections and perspectives
Profesorado Visitante en Irlanda. Guía 2024-2025