Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de educación nº 242
Orientaciones profesionales para bachilleres superiores
Auxilio para auxiliares. Propuestas didácticas para las clases de conversación de español. 2024
Revista de educación nº 22
English prepositions
Boletín de educación educainee nº 52. PIRLS 2016. Informe español
La actividad física y deportiva extraescolar en los centros educativos. El alumnado con discapacidad. Una propuesta de integración (I)
Archivo Histórico Provincial de Álava.
Boletín de noticias nº 39
Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2021-2022