Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
PISA 2015. Programa para la evaluación internacional de los alumnos. Competencia financiera. Informe español
TEDS-M. Estudio internacional sobre la formación inicial en matemáticas de los maestros. Informe español
Programa XXIII Festival Nacional de Teatro Escolar en Español 2023
Enlace nº 71. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Enlace nº 118. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Infoasesoría nº 105. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Azulejo para el aula de español nº 1
Revista de educación nº 158
Catálogo general. Marzo 1983
Colección Legislativa año 2016.