Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Bibliotecas escolares. Premios 2009
XII Jornada pedagógica para profesores de español
El desarrollo de la inteligencia fílmica
Escalafón de los catedráticos numerarios de Institutos Nacionales de Segunda Enseñanza : situación en 22 de febrero de 1935
La formación inicial del profesorado en España: análisis de los planes de estudios tras una década desde su implementación
Infoboletín nº 46. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Anatomorfisiología y patología básicas. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Actas del XIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes
Materiales quinto centenario nº 4. La presencia hispana en los Estados Unidos
Fabricación mecánica. Monografías profesionales