Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Anuario brasileño de estudios hispánicos XI
La UNESCO en su cuarenta aniversario
PIRLS 2006. Estudio internacional de progreso en comprensión lectora de la IEA. Informe español
That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Guía do alumnado. Curso 2017-2018
Antología de la literatura española (de la Edad Media al Barroco) Secciones bilingües en la Republica Checa
Materiales para la reforma. Educacion Secundaria. Optativas. Educación para la igualdad de oportunidades
Colección legislativa año 1959
Actas y simposios: innovación en la enseñanza de la lengua y la literatura
Pido la palabra. Método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 2002)
Tiermes. Guía del conjunto arqueológico