Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LENGUAS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Formación profesional a distancia. Desarrollo socioafectivo e intervención con las familias. Ciclo formativo de grado superior. Educación infantil
Espiral nº 3. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Boletín IV Centenario de la muerte de Cervantes
Prevención, intervención y compensación del abandono educativo temprano
Boletín de educación educainee nº 46. PISA para Centros Educativos
Informe sobre la agenda y mapa de actualidad en el tratamiento informativo de los medios de comunicación social en relación con la educación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Mayo 2013
Cuadernos de Rabat nº 4. Material didáctico para la clase de español lengua extranjera
Con firma 2010. Leer para aprender. Leer en la era digital
Informes sobre la educación en España. Volumen I