Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

La educación y el proceso autonómico. Volumen VIII

Guía para la elaboración de pruebas de evaluación educativa

Infoboletín de Países Bajos nº 3. Boletín de información sobre la enseñanza del español

Tica Tico. Los misterios del agua

Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2015-2016

Boletín de educación educainee nº 23. PISA: Programa para la Evaluación Internacional de los Alumnos. El papel de los recursos educativos y la estratificación

Actividad física y salud. Guía para familias

Las enseñanzas profesionales en España 1967

Ciencias Naturales. El entorno: suelo, rocas y minerales, vegetación y fauna

Espiral nº 29. Revista de educación y didáctica del español