Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados

Plan nacional de la calidad de las universidades. Acciones de mejora (premio convocatoria 2.000)

España a través de su gastronomía

Orientaciones para el desarrollo del currículo integrado hispano-británico en educación Infantil. Convenio MEC/British Council

Ciencias de la Naturaleza. 1º B.U.P.

Catálogo de documentación universitaria 1998

Currículo de lengua española para secciones bilingües en Rusia. Segundo curso

Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2017/2018

Boletín de educación educainee nº 2. Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE. 2012

Guía para docentes y asesores españoles en Polonia, Eslovaquia, República Checa y Rusia

Revista de educación nº 389. July-September 2020