Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Boletín de noticias nº 64
Guía de comedores escolares
Información y comercialización turísticas. Grado superior
Mosaico nº 20. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. X aniversario de la revista mosaico. Técnicas para la enseñanza del léxico
Alba nº 093. Del 15 al 31 de Marzo de 1968
Revista de educación nº 289. La enseñanza comprensiva y sus reformas
Margined@.es nº 12. Instituto Español de Andorra
Revista de educación nº 102
Tecla nº 1/2023. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido
Memoria sobre el desarrollo del Plan Nacional de I+D en 1990