Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Títulos españoles y extranjeros de médicos especialistas. Obtención, homologación y reconocimiento
Anuario brasileño de estudios hispánicos VIII
Participación educativa nº extraordinario 2007. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Marta Mata i Garriga una vida para la educación
Revista de educación nº 99
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 1. Resultados de la evaluación de la educación primaria 2003
Premios nacionales 2001 a la innovación educativa
That's English! : módulo 6
Materiales para la reforma. Educació Primària. Orientacions didàctiques
La universidad en España : (datos y cifras)
Libro blanco. Educación de adultos