Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Comunicación, imagen y sonido. Monografías profesionales
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del alumno
Construyendo salud. 2º año. Promoción del desarrollo personal y social. Guía del profesor
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1987. Actos Administrativos. Números del 1 al 52 más 1 número extraordinario
Boca Bilingüe nº 6 y 7. Revista de cultura en español y portugués
Revista nacional de educación. Febrero 1942
Proyecto de Ley Orgánica de Educación (22/Julio/2005)
Secciones Bilingües de español en Europa central, oriental y China. Guía 2022-2023
Teacher Snippets. Cómo ayudar al alumnado a desarrollar la comprensión lectora
Espiral nº 12. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria