Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Infoasesoría nº 142. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Catálogo de Actividades Palanca PROA+. Curso 2023/24
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 4. PISA en detalle. Características del estudio PISA 2003. (Segunda parte)
Revista de educacion nº 405. Julio-Septiembre 2024
Revista de educación nº 137
Los juegos de simulación en la enseñanza de las Ciencias Sociales
Docentes y asesores españoles en Bélgica. Guía 2025 y 2026
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1960-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 104 e índice 4º trimestre
Guía para auxiliares de conversación españoles en Italia, Grecia y Albania
Aljamía nº 24. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos