Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
De la urbanidad en las maneras de los niños. (De civilitate morum puerilium)
El medio escolar y prevención de las drogodependencias. Informe para el profesorado
Boletín Informativo Número 36 Octubre 2022. Eurydice España - Redie
Espiral nº 2. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
V Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer". Edición especial 25 aniversario de la AECID
Vida escolar nº 9 - 10
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Cáceres
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 1 (edición 2001)
Víctimes del terrorisme i drets humans. Unitat didàctica per a valors ètics. 4t ESO
Estudiar en España