Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Energías renovables y medio ambiente. Optativas
Transatlántica de educación nº 3. Ciencia y tecnología: hacia las sociedades del conocimiento
That's English! Intermedio B2.3
Hostelería y turismo. Monografías profesionales
Revista de educación nº 302. Interculturalismo: sociedad y educación
Seminario internacional de prospectiva de la educación
Evaluación de la calidad en la enseñanza escolar. Proyecto piloto europeo
Anaquel nº 24. Boletín de la Consejería de Educación en Portugal
Boletín informativo nº 23 Verano 2020. Eurydice España - rediE
El español. Estudiar en universidades de España. Acción educativa española en Marruecos