Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Formación profesional. Titulaciones. Edición 2004
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia 2005. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 4 números extraordinarios
Sello europeo a la innovación en la enseñanza y aprendizaje de las lenguas. Premios 2004
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1988-1989
PISA in Focus 125. Nuevos resultados de PISA sobre pensamiento creativo: ¿pueden los estudiantes pensar con originalidad?
Revista de educación. Índice 1958-1959
El hispanismo omnipresente
XIX Festival europeo de teatro escolar en español. 22 - 27 de abril 2012 Varsovia
El sistema educativo español. 1996 (resumen)
Propuestas didácticas de los jóvenes hispanistas de la Universidad Eötvös Loránd nº 6