Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Actividades didácticas de/en español nº 1
Hispanogalia nº 8. Revista de la cooperación educativa hispano-francesa
La ruta pictórica de Luís de Morales
Catálogo de Publicaciones Ministerio de Educación y Cultura 1999. Volumen (I). Área de Educación
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 6 octubre 2006
Proyecto ERA 03. Evaluación, Reconocimiento y Acreditación de las competencias profesionales
75 Experimentos en aula. Secciones bilingües de Eslovaquia. I Física y matemáticas; II Química y biología
Un viaje diferente
Revista de educación nº 318. Economía de la educación
Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel A2