Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Guía de recursos didácticos. Educación plástica y visual. Educación secundaria obligatoria
Programa de formación abierta Aula Mentor 2020
Becarios españoles de investigación. PFPI-1985
Infoasesoría nº 137. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
La aventura de aprender. Cómo hacer un laboratorio electrosonoro
Enlace nº 64. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Revista de educación nº 277
Vida escolar Nº 93-94
Escritura creativa en el aula: una propuesta didáctica para Educación Secundaria
Pequecuaderno 1