Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Promoción de la salud en los centros de educación secundaria de Europa. Guía práctica
Historia del mundo contemporáneo. 1º bachillerato. Bachillerato a distancia
Demandas de plazas universitarias
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2010
La integración en el ciclo medio
Anuario brasileño de estudios hispánicos III
Papeles europeos nº 2
Humedales. La vida frágil 1. Guía didáctica. Publicaciones CEP Albacete
Evaluación de los módulos profesionales: estudio de la reforma experimental de la enseñanza técnico-profesional
Ley orgánica de la participación, la evaluación y el gobierno de los centros docentes