Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Delapuente
Alba nº 090. Del 1 al 15 de Febrero de 1968
Revista de educación nº 136
Revista de educación nº 49
Revista de educación nº 285. Profesionalidad y profesionalización de la enseñanza
Título de Ingeniero Técnico en Sondeos y Prospecciones
Aljamía nº 12. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Historia. Materiales didácticos. Bachillerato
Atención sanitaria inicial en situaciones de emergencia. Sanidad. Formación profesional
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 1. Resultados de la evaluación de la educación primaria 2003