Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Modernisation of higher education in Europe: funding and the social dimension 2011
Margined@.es nº 11. Instituto Español de Andorra
Alba nº 040. Del 1 al 15 de Enero de 1966
Prácticas sobre educación espacial y paisaje en clase de geografía urbana en contexto AICLE
Tecla nº 3/2014. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Concurso literario en español 2021 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Materiales nº 26. Los recursos de Internet
Didáctica de la educación infantil. Servicios socioculturales y a la comunidad. Formación profesional
Documentación pedagógico-artística del programa MUS-E ®
Vida escolar nº 69