Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 10. Indicadores y estudios de evaluación de las comunidades autónomas-1
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXII
Materiales para la clase de ELE 2013. Nivel B2
Leer te da más. Guía para padres
Boletín de novedades nº 25. Enero-Febrero 2020. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Marcos y pruebas de evaluación de PISA 2015. Ciencias, matemáticas, lectura y competencia financiera
Tinta China nº 5
Vida escolar nº 199 - 200. Suplemento
Matemáticas II. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Despertemos