Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Introducción a la lengua y literatura españolas para secciones bilingües de Rusia. Volumen IV. Literatura española desde 1940
redELE nº 28. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Participación educativa nº 18. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Educación inclusiva: todos iguales, todos diferentes
Calanda nº 14. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Guía del alumno. Curso 2018-2019
Ley orgánica de universidades 6/2001 de 21 de diciembre. LOU
Guía para docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda 2019-2020
Título, Ingeniero Técnico Eléctríco
Materiales para la enseñanza multicultural nº 1
Transatlántica de educación nº 13. Educación y humanidades