Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. Guía didáctica
Matemáticas de la forma. Materiales didácticos. Bachillerato
Usos del error en la enseñanza de las matemáticas = Error uses in teaching mathematics
Influencia de la Educación Física en los niveles de actividad física en la adolescencia. Una revisión sistemática
Adult Skills in Focus 9. Paternidad adolescente: ¿cómo se relaciona con la competencia lectora?
Materiales nº 16. Músicas de España
Infoasesoría nº 147. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Vida escolar Nº 99
Aula de español nº 11
Actividad física para la salud y reducción del sedentarismo. Recomendaciones para la población. Estrategia de promoción de la salud y prevención en el SNS (En el marco del abordaje de la cronicidad en el SNS)