Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Genaro Lahuerta
Participación educativa nº 4. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. La participación de padres y madres en la educación
Materiales para la reforma. Educación Primaria 3er Ciclo. Guía de recursos didácticos. Lenguas extranjeras
Estudiar en España
PISA in Focus 89. ¿Puede la equidad en la educación fomentar la movilidad social?
Mestizaje, interculturalidad, síntesis de culturas. XXIII Certamen artístico y literario 2013
Espiral nº 29. Revista de educación y didáctica del español
Las Metas de Aproximación al Dominio en estudiantes secundaria
Actas del XV seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Papel y lápiz: didáctica de la expresión escrita
Revista de educación nº 143