Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Máquinas automáticas y programables. Unidad didáctica
Azulejo para el aula de español nº 7
Revista nacional de educación. Junio 1944
Atlas de Joan Martines (año 1587). Lámina nº 07. Islas del Mar Egeo
Cuadernos educativos. Comunidad europea: 1. Hacia la Unión Europea ; 2. Población y economía ; 3. Política e instituciones ; 4. Orientaciones didácticas ; folleto: Vamos a hacer cuentas
Revista nacional de educación nº 38-39
Vida escolar nº 18
Mantenimiento de vehículos autopropulsados. Monografías profesionales
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2015. Informe español
Las cifras de la cultura en España. Estadísticas e indicadores. Edición 2002