Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 404
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Inventario artístico de Lugo y su provincia. Tomo III
Alba nº 073. Del 15 al 31 de Mayo de 1967
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
redELE nº 22. Revista electrónica de didáctica. Español lengua extranjera
redELE nº 1. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Boletín de novedades nº 42. Noviembre-Diciembre 2022. Ministerio de Educación y Formación Profesional
Catálogo de publicaciones, 2005
Flash para la enseñanza. Formación en red
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1986-1987
Gracias y desgracias del Teatro Real (Abreviatura de su historia)