Revista de educación nº 393. July-September 2021
Teachers for the 21st Century: Academic profile, initial training and teaching practices of Spanish teachers. Introduction ; Teacher Training for the Construction of Classrooms Open to Inclusion ; The teaching profession with a 21st Century perspective. Models of access to the profession, professional development and interactions ; Application of Importance and Performance Analysis to teacher competencies for the identification of training priorities ; University admission scores as predictor of academic performance in the first year of university: Education VS Social Services Oriented Degrees ; Teacher training and professional development in accordance with level of school effectiveness ; Strengthening teaching competencies in Early Childhood Education: an insight into classroom activities
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200136016
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
XXV años de la Comisión Nacional Española de Cooperación con la Unesco
Vida escolar nº 77
EDIA project. Guide for creators of open educational resources
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1970-4. Resoluciones Administrativas. Números del 79 al 105 e índice 4º trimestre
Catálogo de sellos de la Sección de Sigilografía del Archivo Histórico Nacional. Tomo III. Órdenes militares - Corporaciones - Particulares - Varios
Educar el cuidado del cuerpo y otros proyectos. Iniciativas de Organismos de Igualdad y Administraciones Educativas. 2008
Procesador de textos en la enseñanza. Formación en red
El ordenador en Educación Primaria (2º y 3er. Ciclos). Proyecto de la fase de extensión. Curso 1993-1994
Hacia una teoría de la comunicación de masas
Guía del Ministerio de Educación y Ciencia 73