Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Colección Legislativa año 2011.
Becas y ayudas a la investigación
La casa de Lúculo
La casita de chocolate. Comunicación aumentativa / alternativa (spc)
Infoasesoría nº 91. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Revista de educación nº 308. La universidad de los noventa
Informe 2016 sobre el estado del sistema educativo. Ceuta y Melilla. Curso 2014-2015
Anaquel nº 12. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Terrorismoa Espainian. Espainiaren Historiarako. Unitate didaktikoa. Batxilergoko 2. Maila. Irakasleentzako liburuxka
El abandono escolar temprano en las ciudades de Ceuta y Melilla