Revista de educación nº 394. October-December 2021
Biology in University Access for the Over-25s in Spain ; Measuring the importance of pedagogical leadership according to the stakeholders' perception ; A bibliometric analysis of academic literacy:a review of the state of the art, from the past to the future ; Problematic technology use, leisure time activities and executive functions in adolescents ; Mediational effect of basic and intermediate reading skills on the relationship between first year Compulsory Secondary Education students' comprehension and academic performance ; Diachronic Analysis of Verbal Aggressiveness, Machiavellianism and Bullying through Social Network Analysis ; Student engagement in Vocational Education and Training: differential analysis in the province of Valencia ; Evaluation of the educational quality in cycle 0-3: state of the question ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200137884
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 431
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Las leyendas y la tradición oral
Docentes y asesores españoles en Bélgica. Guía 2025 y 2026
Boletín de educación educaINEE nº 78. ICCS 2022. Resultados en competencia cívica y ciudadana
Docentes y asesores españoles en Bélgica. Guía 2024 - 2025
Escalafón de antigüedad de los catedráticos de las Universidades, según el lugar que corresponde a cada uno de ellos en 15 de agosto de 1873, con arreglo a lo prevenido por Orden del Gobierno de la República, de 20 de junio anterior
Introducción a la Geografía para secciones bilingües de Rusia
Programaciones. Infantil
Boletín informativo nº 25 Diciembre 2020. Eurydice España - rediE
Seminario sobre evaluación de Profesores y Centros de Bachillerato
Vidrio y Cerámica