Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Segundo Seminario de Enseñanza Superior Científica y Técnica : abril 1960
Las tecnologías de la información en la educación
Bibliotecas escolares ¿entre interrogantes? Ferramenta de autoavaliación. Preguntas e indicadores para mellorar a biblioteca
Report on the assessment of the quality of universities in Spain
Revista de educación nº 360. La educación en instituciones penitenciarias. Historia, políticas públicas y buenas prácticas
Boletín Consejería de Educación en Nueva Zelanda. Edición anual: 2015
Proyecto Atenea: iniciación a la informática para docentes
Mosaico nº 30. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
That's English! Intermedio B1.1
Boletín Informativo INEE Nº. 17 septiembre 2023