Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 396. April-June 2022
La integración en el ciclo medio
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen I. Inventario de la serie Gobierno de Puerto Rico
Boletín de noticias nº 41
Guía del auxiliar. Auxiliares de Conversación en España | 2022-2023
Anuario brasileño de estudios hispánicos XXI
Materiales para la reforma. Educacion secundaria. Optativas. Educación para la salud. Educación sexual
Treinta años de investigación educativa institucional en España
SSES. Estudio sobre las Competencias Sociales y Emocionales (Folleto)
Revista de educación nº 109