Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
La educación y el proceso autonómico. Volumen IX
La educación social ante la vulnerabilidad y el riesgo social en Iberoamérica: Infancia y género en los contextos educativos
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1975-3. Actos Administrativos. Números del 27 al 39 e índice 3º trimestre
Infoboletín de Países Bajos nº 4. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Tecnologías de la información: tecnología. Materiales didácticos. Bachillerato
Cuadernos México nº 6. Los cronistas de hoy
La red Europea de Escuelas Promotoras de la Salud
Vida escolar nº 155
Vida escolar nº 120
EDIF 76. ¿Cómo acceden los recién graduados al mercado laboral?