Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Formación profesional. Energía y agua. Grado superior
Temas de exámenes de grado elemental y superior de bachillerato (Vol.1)
Lengua castellana y literatura I. Materiales didácticos. Bachillerato
Boletín de educación educainee nº 27. Análisis desagregado de los resultados de España en PISA
Sonido y música con el ordenador. Formación en red
Ángela Ruíz Robles y la invención del libro mecánico
Enlace nº 111. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Revista de educación nº extraordinario año 2003. Ciudadanía y educación
Leer.es. Lees. Estudiantes, docentes, familias
Español para fines específicos. Actas del III CIEFE. III Congreso Internacional de español para fines específicos. Utrecht, noviembre de 2006