Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Las leyendas y la tradición oral
El aprendizaje permanente en España : debate sobre el memorándum de la Comisión Europea
Unidades didácticas de la antología de literatura para las secciones bilingües de Polonia
Materiales curriculares de lengua árabe. Educación infantil: 4 años. Libro del profesor. La primavera y los animales. El cuerpo, la salud y la alimentación. El verano
Panorámica de la educación en España
Presupuestos de los organismos autónomos del Ministerio de Educación y Ciencia para el año 1980
Cuaderno de orientación C.O.U.
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1978-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 13 más 1 número extraordinario e índice 1º trimestre
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1999-2. Actos Administrativos. Números del 5 al 12 más 3 números extraordinarios
Edificación y Obra civil