Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
La contribución de los medios audiovisuales a la formación del profesorado
Lectoescritura
Expresiones. Habla y actúa en España. Unidades de secundaria y A-level
Transatlántica de educación nº 2. Iberoamérica, siglo XXI: alfabetización y educación básica de jóvenes y adultos
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1991-2. Actos Administrativos. Números del 13 al 25 más 2 números extraordinarios
Guía para asesores en la Consejería de Educación ante la OCDE, UNESCO y Consejo de Europa
Eneri
Revista de educación nº 29
Revista de educación nº 397. Julio-Septiembre 2022
Boletín de educación educainee nº 35. Los resultados españoles en la competencia financiera en PISA (I)