Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Colección legislativa año 1992
Margined@.es nº 12. Instituto Español de Andorra
Leer.es. Estudiantes = Students, docentes = teachers, familias = families. Webcast
Alba nº 123. Del 15 al 30 de Junio de 1969
El desarrollo por la ciencia
TALIS 2018. Marco conceptual
PAEBA 2000-2003. Programa de Alfabetización y Educación Básica de Adultos en Iberoamérica
Materiales para la reforma. Educació Primària. Orientacions didàctiques
Revista de educación nº 138
Revista de educación nº 370. Octubre-Diciembre 2015