Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Formación profesional a distancia. Solados y alicatados
Guía de auxiliares de conversación españoles en Suecia 2016-2017
Programas de Educación en el exterior
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 28 octubre 2005
Las cifras clave de la educación en Europa. 1999 - 2000
Vida escolar nº 210
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Diciembre 2010
Poco a poco. Cuaderno de actividades de español 1. Nivel II
A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional. Año 2022. Actos Administrativos. Números del 1 al 4