Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Actas del XX seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español. La literatura en la enseñanza del español como lengua extranjera
Revista de educación nº 362. Septiembre - Diciembre 2013
Boletín informativo Eurydice nº 3. Modernización de la Educación Superior en Europa: Personal académico 2017
Infoboletín nº 41. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Revista de educación nº 164
Revista de educación nº 77
A doble cara : PHE02
Los ojos
Observatorio de tecnología educativa nº 119. SymboTalk: poniendo voz a los pensamientos en el aula
La informática en la educación escolar en Europa. Informe Eurydice