Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Unidad didáctica. Nelson Mandela, a life of protest
Cultivos del huerto escolar. D) Zona mediterránea. Programa de educación en alimentación y nutrición
PISA in Focus 76. ¿Cómo compensan los centros las desventajas socioeconómicas?
Espiral nº 31. Revista de educación y didáctica del español 31/2023
Spanish/English primary integrated curriculum. Language and literacy
Vida escolar Nº 124-126
Historia. Materiales didácticos 2. Bachillerato
Estado nutritivo de nuestros niños. Programa de educación en alimentación y nutrición
Infoasesoría nº 139. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Logística sanitaria en emergencias. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias