Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
What do parents think about cyberbullying?: a systematic review of qualitative studies
Bibliotecas escolares. Premios 2010
Boca Bilingüe nº 3 y 4. Revista de cultura en español y portugués
Guía monumental de Serrablo
Griego. 3º B.U.P. y C.O.U.
Observatorio de tecnología educativa nº 118. StreamYard: transmitir nunca fue tan fácil
Información alumnos de C.O.U Curso 1990/91. Ingreso a Módulos Profesionales de Nivel 3
Biología. 2ª bachillerato. Bachillerato a distancia
Convivencia 2008. Premio a las buenas prácticas
Revista de Bachillerato nº 12. Cuaderno monográfico 4. Octubre - Diciembre 1979