Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
National system of education indicators (synthesis) 2000
Vida escolar nº 22
PHP en la educación. Formación en red
Leer te da más: plan de fomento a la lectura 2004
Estudio Internacional sobre las Competencias Sociales y Emocionales
Revista nacional de educación nº 37
A argumentación como resposta ao terrorismo. Unidade didáctica para filosofía. 1º Bacharelato
Revista nacional de educación nº 90
El aprendizaje de las matemáticas y las ciencias en educación escolar: logros y motivación. Informe Eurydice
Enseñanzas artísticas. Disposiciones vigentes: Leyes orgánicas, reales decretos comunes a todas las enseñanzas artísticas