Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Intervención educativa en el medio hospitalario. VII Jornadas de Pedagogía Hospitalaria
Primer escalafón del Magisterio Nacional Primario. Maestras, 1946. Folleto 2
Aljamía nº 33. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Hispanogalia nº 5. Revista de la cooperación educativa hispano-francesa
Revista de educación nº 250-251
Boletín de noticias nº 65
Revista de educación nº 3
XIII Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
EDIF 81. ¿Por qué existe un desequilibrio en la proporción de hombres y mujeres en la docencia?
Hispanogalia. Revista hispanofrancesa de pensamiento, literatura y arte. Anexo II: Estrategias didácticas para el análisis de textos narrativos en la enseñanza secundaria