Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Guía con orientaciones metodológicas para el anclaje curricular de la Educación para el Desarrollo Sostenible y la Ciudadanía Mundial
Revista de educación nº 378. October-December 2017
Revista de educación nº 180
Guide pédagogique. Gouvernement ouvert. Collège
Revista de educación nº 35-36
A argumentación como resposta ao terrorismo. Unidade didáctica para filosofía. 1º Bacharelato
Lecciones contra el olvido. Memoria de la educación y educación de la memoria
El mundo estudia español. 2007
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1981-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 más 2 números extraordinarios e índice 1º trimestre
Actas del III seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. Especial atención a la expresión oral