Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Tecnología. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1
Juegos y materiales manipulativos como dinamizadores del aprendizaje en matemáticas
Tú eliges. Una publicación para la orientación profesional
Mobiliario y equipo para bibliotecas y Casas de Cultura
40 aniversario. Instituto español de Andorra
Revista de educación nº extraordinario año 2008. Tiempos de cambio universitario en Europa
Píldoras de español: cultura en la clase de E/LE, Vol. 2
Vida escolar nº 127
Auxiliares de conversación españoles en Canadá. Guía 2024 y 2025
La educación y el proceso autonómico. Volumen XV