Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Pruebas de la evaluación de 3er curso de educación primaria. Curso 2017-2018
Formación profesional a distancia. Solados y alicatados
Archivo Histórico Nacional
Infoboletín nº 77. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Marcos teóricos y especificaciones de evaluación de TIMSS 2003
Informe memoria, curso 2009-2010
Pruebas para ingreso de religiosos en la Orden de Santiago. Catálogo de los expedientes y relaciones de religiosos existentes en el Archivo Histórico Nacional
Boletín de educación educainee nº 9. Educación y desarrollo. PISA 2009 y el Sistema Educativo Español
Plan EVA. Carpeta de educación secundaria, plan de evaluación de centros docentes : niveles no universitarios, curso 1993-1994
Encuentro Nacional Educación y gobiernos locales: pueblos y ciudades, escuelas de ciudadanía