Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
Vida escolar nº 51 - 52
Formación profesional a distancia. Pinturas y barnices. Módulo 5. Introducción al módulo
IEA Compass Briefs in Education 21. Las actividades de aprendizaje temprano son importantes para los resultados académicos de las niñas y los niños en matemáticas y ciencias
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2002-2003
Ponto.Br nº 5. Revista de la Consejería de Educación en Brasil
El altavoz nº 6. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2016. Informe español
Materiales didácticos complementarios
El español. Estudiar en universidades de España. Acción educativa española en Marruecos
Boletín de educación educaINEE nº 71. Lectores del siglo XXI: desarrollo de la competencia lectora en un mundo digital a través de PISA