Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
J. Torres-García, 1874-1949 : exposición antológica : salas altas del Museo Español de Arte Contemporáneo, Madrid, abril-mayo 1973
Apuntes del Instituto de Evaluación. Resumen informativo nº 2. Resultados en expresión oral
Bases de datos (una concepción de sistemas de información)
Dietética. Grado superior
Vida escolar nº 75
Vidrio y cerámica. Monografías profesionales
Sistemas de acogida y tutorización en estudios universitarios
Enlace nº 81. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Matemáticas 4. Organizo y decoro mi casa
El tren de la salud nº 1. Revista para la promoción de la salud. Nutrición