Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144325
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Disponibilidad
El libro no está disponible en este momentoLibros relacionados
PAEBA. Programa de alfabetización y educación básica de adultos en Iberoamérica. República Dominicana. Honduras y Nicaragua
Vida escolar nº 159 - 160
Aprendiendo con videojuegos. Jugar es pensar dos veces
Gida didaktikoa. Gobernu Irekia. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza
Cuadernos de Rabat nº 34. El componente cultural en la enseñanza ELE
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Abril 2012
Información alumnos de C.O.U Curso 1990/91. Ingreso a Módulos Profesionales de Nivel 3
El mundo estudia español. 2016. Traducciones
Vida escolar nº 87
La Joya como Diseño