Revista de educación nº 397. July-September 2022
Articles: Design and validation of the Self-Perception and Perception of Bullying in Adolescents Scale (SPB-A) ; Cyberbullying and suicidal behavior in adolescent students: A systematic review ; Cyberbullying and Executive Functions in children and adolescents: a systematic review ; What do parents think about cyberbullying?: A systematic review of qualitative studies ; Social support, socio-emotional competencies and cybervictimisation: a longitudinal analysis among primary school students ; Class-level effects on cybervictimization in secondary students: A multilevel analysis ; Cyber-control and cyber-aggression toward the partner in adolescent students: Prevalence and relationships with cyberbullying ; Reviewing the role of Education in the prevention of radicalisation in Europe ; Research informed educational practice: how to help educators engage with research for the common good ; Plastics: a literature review in science education (2010-2019) ; ; Study of academic plagiarism through multidimensional scaling and network analysis ; The Spanish Public University: A justified proposal to enhance its contribution to economic growth and positioning in international rankings ; The bilingual programme in Madrid and its effects on learning
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200146091
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 25
Revista de educación nº 308. La universidad de los noventa
Boletín de educación educaINEE nº 70. TIMSS 2019. Temas tratados en la clase de matemáticas. Resultados
Diseño curricular base. Educación primaria
Sonido y música con el ordenador. Formación en red
Boletín informativo nº 2 Febrero 2018. Eurydice España - rediE
Enseñanza privada - enseñanza no pública: formas y estatutos en los estados miembros de la comunidad europea
Boletín de educación educainee nº 16. Programa Internacional para la Evaluación de las Competencias de la población adulta (PIAAC) II
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Zamora
Inglés Nivel 1