Revista de educación nº 400. April - June 2023. Policy Building and Generation of Knowledge in Education
Artículos contenidos en esta revista: Salutation. Ministry of Education and Vocational Training ; Presentation: Policy building and generation of knowledge in education ; On the difficulties of incorporating international comparative evidence into educational policy making. Lessons that the education sector could learn from political science ; Evidence-based education. Scientific dangers and political advantages ; Strengthening research use in education policy: International landscape ; International Organizations and Evidence-based Education Policy: Their evident relation ; Radiography of a decade of Spanish educational scientific journals (2011 - 2020) ; Educational Practices and Teaching Styles in Twentiethcentury Spain. Reflections in the Revista de Educación ; Contribution of scientific journals to the construction of teacher training policies in Portugal ; Federalism, School Reforms, and the Principle of Equality in Argentina ; Asymmetries of cross-national regulatory laws on Heritage Education ; Gender stereotypes and vocational variables in secondary education female students ; Development of graduates’ transversal competences: the mobility program Galeuropa ; Teacher credibility and learner engagement in traditional and nontraditional education university students
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 8472121840001
- Edición
- 1
Libros relacionados
Infoboletín nº 59. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Formación profesional. Madera, mueble y corcho. Grado medio. Grado superior
Panorama de la educación. Indicadores del la OCDE 2008. Informe español
Esquema corporal y orientación espacio-temporal. Iniciación al uso del ordenador
Revista de educación nº 74
Título, Ingeniero Técnico en Producción y Calidad
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 2 (edición 1996)
Revista de educación nº 377. July-September 2017
Estadística de la enseñanza en España 1996/97. Infantil/preescolar, primaria/EGB, secundaria y FP, EE Artísticas e idiomas y E. Adultos
Factores diferenciales en los itinerarios en Formación Profesional: un estudio longitudinal