Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Revista de educación nº 136
Formación Profesional Industrial. Grado de aprendizaje industrial. Cuestionarios y cuadro horario
Plan de formación para profesores de español. Promoción de la lengua y cultura españolas. 2015-2016
Alba nº 130. Del 1 al 15 de Octubre de 1969
Colección legislativa año 2006
Don Quijote y la parodia
Proyecto para la reforma de la enseñanza. Educación infantil, primaria, secundaria y profesional. Propuesta para debate
Infoboletín de Países Bajos nº 13. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Guía para docentes y asesores españoles en Bulgaria, Hungría, Rumanía
Programa de construcciones escolares 1981. Canarias