Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados

Delapuente

Becas. Curso 2016-2017

Datos y principales indicadores del sistema educativo español. Resumen del Informe 2020

Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2001. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 7 números extraordinarios

Calidad y rendimiento de las instituciones universitarias

PISA in Focus 87. ¿Han adquirido los jóvenes de quince años una mayor conciencia ecológica con el paso de los años?

Diccionario Pictórico de Geografía e Historia de España

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1953-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 51

Línea de envasado, etiquetado y embalado en la industria alimentaria. Industrias alimentarias. Formación profesional

Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 1994-1995