Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Archivo Histórico Nacional. Sección de Ultramar. Volumen I. Inventario de la serie Gobierno de Puerto Rico
Tumbos del monasterio de Sobrado de los Monjes. Volumen I
La lucha contra el fracaso escolar: un desafío para la construcción europea
Infoboletín nº 68. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Materiales para la clase de ELE 2010. Nivel A1
XIV Encuentro de profesores de español de Eslovaquia. Actas
Boletín de educación educaINEE nº 77. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (II)
Boletín de Seguridad de la Información nº 6
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Cultura año 1998-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 5 más 3 números extraordinarios y 1 anexo
Cifras clave de la enseñanza de lenguas en los centros escolares de Europa 2012