Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Infoasesoría nº 142. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Revista de educación nº 42
Teoría de la información, codificación y lenguajes
Colección legislativa año 1950
Alba nº 099. Del 15 al 30 de Junio de 1968
Azulejo para el aula de español nº 4
Materiales para la reforma. Educación Infantil. Guía general
Materiales de apoyo (Volumen 2)
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Comunicación y Competencia Matemática. Lengua extranjera. Inglés 2. Rutinas diarias (Daily routines)
Infoasesoría nº 105. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo