Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Infoasesoría nº 139. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Procedimiento de troquelado rotativo y plano del cartón ondulado. Artes gráficas. Formación profesional
Revista de educación nº 56
Hendere y la crisis del coronavirus (Obra completa)
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Asturias
Anuario brasileño de estudios hispánicos II. Suplemento: quinto centenario 1492-1992
Mosaico nº 10. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español. Teselas de actualidad
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1965-3. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 78 e índice 3º trimestre
Tecla nº 3/2019. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Guía didáctica. Goberno aberto. Bachillerato