Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Dibujo técnico I. 1º de bachillerato. Bachillerato a distancia
La integración de alumnos con necesidades educativas especiales : experiencias en el ciclo superior de EGB
El altavoz nº 4. Boletín electrónico de la Consejería de Educación en El Reino Unido e Irlanda
Catálogo de ofertas formativas de grado B del Sistema de Formación Profesional
SSES. Estudio sobre las Competencias Sociales y Emocionales (Folleto)
Tesis doctorales 1995/1996
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Octubre 2011
Guía de auxiliares de conversación españoles en Bélgica 2015-2016
Premios nacionales de innovación educativa 2003
Europass Estudiantes