Revista de educación nº 402. October-December 2023
Artículos contenidos en esta revista: Family-school participation. Evaluation from the QFIS integral model ; Burnout, stress and resilience in the competitive examination process for educational corps ; Construct Validity of the Gifted Rating Scales (GRS 2) Parent Form in Spain ; Training in the Primary Education Teacher Degree in STEM disciplines: Analysis before its reform in Spain ; Effect of advanced high school major on mathematical performance at university: a comparative study in Business Administration degrees ; Community engagement: A bibliometric analysis in the university context ; Female Pedagogical Leadership in Latin American Schools ; Grade retention and its relationship with socioeconomic and educative variables in Spain ; Teachers’ perceptions of Reciprocal Peer Observation ; Analysis on access to the Spanish university system and its implications on the Medicine Degree
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200256493
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 290
- Ancho
- 1,7 cm
- Alto
- 2,4 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 17-01-2024
Libros relacionados
Educación física. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Tesis doctorales. Tomo III: ciencias humanas 1976-77/1988-89
Desafiando los límites sexo/género en las ciencias de la naturaleza
Historia de la filosofía. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Memoria de actividades. Agosto 94 - julio 95
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2010. Informe español
Infoasesoría nº 117. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Guía de sugerencias para apoyar a menores que han sufrido abuso sexual. Créeme páralo
Juegos de tablero en español. Para clases más lúdicas e interactivas
Tecla nº 4/2023. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda