Estrategia Universidad 2015. The contributíon of universities to Spanish socio-economic progress 2010-2015. October 2010
Victor Rubio Matilla
Estrategia Universidad 2015 is an initiative directed to modernise Spanish universities by coordinating the various devolved regional university systems and developing a Spanish university system able to command an international reputation. The initiative addresses the strategic axes of improvement and modernisation tabled by the European Commission, seeking to achieve the following objectives: University higher education to be integrated within the EHEA., involvement in the European Research Area (ERA) as knowledge producers and transfer of knowledge and technology generated . This book on Estrategia Universidad 2015 describes the project's four strategic ambits (missions, people, capabilities, environment), each divided into axes which in turn are associated with a number of strategic lines of action that are to be addressed with urgency.
- Escritor
- Victor Rubio Matilla
- Materia
- U
- Idioma
- English
- Editorial
- Secretaría General de Universidades
- EAN
- 9789200047480
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2011
Libros relacionados
Biología y geología. Materiales didácticos 2. Bachillerato
Proyecto conocimiento de la seguridad y la defensa en los centros educativos. Materias curriculares. Educación primaria
Premios experiencias pedagógicas sobre seguridad en centros escolares. 2º premio 2008
El portafolio educativo como instrumento de aprendizaje y evaluación
EDIF 80. ¿Cómo afecta el nivel educativo a la situación laboral según el origen de cada persona?
Fabricación Mecánica. Técnico en Tratamientos Superficiales y Térmicos. Formación Profesional Grado Medio
Declaraciones y pactos internacionales aprobados por la Organización de las Naciones Unidas (ONU)
Hendere y la crisis del coronavirus. Capítulo 3. Hendere conecta con sus amigos del planeta
El agua: un recurso escaso. Unidad y guía didáctica. Nivel I - Módulo I. Ámbito científico tecnológico
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Teruel)