Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 59. El espejo maldito. Las aventuras de Filoland. Filosofía
Proyecto EDIA nº 85. Why do we live here? Ciencias Naturales. Educación Primaria
Proyecto EDIA nº 167. School of Monsters. Me as a Monster!
Proyecto EDIA nº 97. Investigando la Biodiversidad. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 7. Contágiate de lecturas. Educación Secundaria. Curso 1º y 2º de ESO
Proyecto EDIA nº 26. Yo soy influencer saludable. Educación física. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 22. Pythagoras' game. Educación Secundaria. Curso 2º
Proyecto EDIA nº 141. La literatura sin límites.
Proyecto EDIA nº 80. Investigando la clasificación del los seres vivos. Biología y Geología. Educaci
Proyecto EDIA nº 178. Let the games begin