Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
Piedad Isabel Garrido Ruiz
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Escritor
- Piedad Isabel Garrido Ruiz
- Colección
- Proyecto EDIA
- Número en la colección
- 157
- Materia
- Educación Secundaria Obligatoria, Inglés
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados

Proyecto EDIA nº 81. Y tú ¿Qué harías para mejorar el mundo?. Lengua Castellana y Literatura

Proyecto EDIA nº 164. School of Wizards: I became an amazing wizard

Proyecto EDIA nº 11. Elementos de geometría en colaboración. Educación Secundaria

Proyecto EDIA nº 209. Sinfonía hormonal

Proyecto EDIA nº 202. Profundizamos en el arte de formular

Proyecto EDIA nº 149. El arte de formular

Proyecto EDIA nº 85. Why do we live here? Ciencias Naturales. Educación Primaria

Proyecto EDIA nº 21. Mi novio me controla lo normal. Educación Secundaria

Proyecto EDIA. Recursos educativos abiertos para Geografía e Historia en Secundaria

Proyecto EDIA nº 99. Investigando la Atmósfera