Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 45. Investigando el movimiento. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 65. Guía básica de la creación de REA con eXeLearning
Proyecto EDIA nº 47. Empresa e Iniciativa Emprendedora: Desafío 1. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 116. Behin batean..., bazen estutxe bat
Proyecto EDIA nº 140. Nos queda la palabra
Proyecto EDIA nº 1. A la romana. Educación Primaria - Curso 5º
Proyecto EDIA nº 55. Guía de software libre en educación
Proyecto EDIA nº 21. Mi novio me controla lo normal. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 131. Construyendo. Tecnología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 80. Investigando la clasificación del los seres vivos. Biología y Geología. Educaci