Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 58. Escapando del laberinto. Las aventuras de Filoland. Filosofía
Proyecto EDIA nº 127. Argia eta zientzia agertokira
Proyecto EDIA nº 89. Citius, Altius, Fortius. Educación Física. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 103. Investigando los hábitos saludables. Biología y Geología. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 149. El arte de formular
Proyecto EDIA nº 33. Investigando los sistemas materiales. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 133. Geodibertsitatea ikertzen
Proyecto EDIA nº 47. Empresa e Iniciativa Emprendedora: Desafío 1. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 141. La literatura sin límites.
Proyecto EDIA nº 35. Las aventuras de Filoland. Los archivos perdidos de Filoland. Educación Secundaria no Obligatoria