Proyecto EDIA nº 157. We could have thought about our planet before
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the Agenda 2030: SDG 6, 7, 9 & 11. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
- the meaning of clean water, sanitation, affordable and clean energy, industry, innovation, infrastructure, sustainable cities and communities.
- how to explain information, remember details and read awareness.
- how to develop research skills and visual design skills.
- how to express: single past actions which have a connection with the present and unfinished actions which started in the past and continue to the present.
- how to make clear which action happened first.
- how to use relative pronouns and distinguish between defining and nondefining clauses
- how to review the pronunciation of the -ed ending in regular verbs.
- how to mediate
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261046
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 28-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 147. Geopaisajes
Proyecto EDIA nº 12. ¿Necesitamos geometría en casa? Educación Secundaria. Curso 2º
Proyecto EDIA nº 79. Viaje a la Baja Edad Media. Ámbito sociolingüístico. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 116. Behin batean..., bazen estutxe bat
Proyecto EDIA nº 67. Investigando el calor. Física y Química
Proyecto EDIA nº 42. Investigando las fuerzas. Física y Química. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 25. Torneo de píldoras estadísticas. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 22. Pythagoras' game. Educación Secundaria. Curso 2º
Proyecto EDIA nº 59. El espejo maldito. Las aventuras de Filoland. Filosofía
Proyecto EDIA nº 111. ¿Por qué vivimos aquí?