Proyecto EDIA nº 163. School of Wizards: New at school!
This OER will improve both English skills and ICT ones by using as a context the world of wizards. Students will develop the key competences and the specific competences. At the end of this project, they will have learnt:
-To read and write letters and emails and to analyse their structure.
-To debate, organise and take decisions.
-To describe what they are doing in a specific moment.
- To describe using the verb to be and to work in the past.
-Vocabulary related to personality description, wizards, jobs and professions, clothes, accessories, subjects and means of transports.
-To explain information an remember details.
-To develop research skills and visual design skills.
-To practice oral and written mediation by solving problems of students parents and helping new students.
-To translate messages in other languages
-To use the present continuous for future arrangements.
-To know the 2030 Agenda and its 17 SDG.
- To know Celtic names
- Colección
- Proyecto EDIA
- Materia
- INGLÉS
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado (INTEF)
- EAN
- 9789200261107
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 31-10-2024
Disponibilidad
DisponibleLibros relacionados
Proyecto EDIA nº 43. Las aventuras de Filoland. Las palabras del poder. Educación Secundaria no Obligatoria
Proyecto EDIA nº 27. S.O.S. ¡Salvemos la lengua! Lengua Castellana y Literatura. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 154. Inteligencia Artificial en Educación. Guía para docentes
Proyecto EDIA nº 9. Factoría de deportes. Educación Secundaria
Proyecto EDIA nº 150. Las reacciones químicas y los ODS
Proyecto EDIA nº 63. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 10. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 20. ¿Creer vs matar? Educación Secundaria. Curso 4º
Proyecto EDIA nº 54. Empresa e Iniciativa Emprendedora. Desafío 5. Formación Profesional
Proyecto EDIA nº 67. Investigando el calor. Física y Química
Proyecto EDIA nº 92. Manual-tutorial de eXeLearning 2.5. Guía para el usuario