Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Catálogo de Publicaciones 1998. Volumen I: área de educación
Historia de una ilusión 1969-2019. 50 aniversario de la construcción del IES en Borja
Revista de educación nº extraordinario año 2012. Políticas públicas de apoyo y refuerzo educativo
redELE nº 32. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
La educación española a finales del XIX. Una mirada a través del periódico republicano la libertad
Boletín Oficial del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte año 2001. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 7 números extraordinarios
Materiales didácticos sobre el pueblo gitano para Educación Primaria
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2002
IEA Compass Briefs in Education. Nº 7
Contrastes. Método de alfabetización en español como lengua extranjera