Revista de Educación 401. July-September
Artículos contenidos en esta revista: Family perception of homework as a function of the responsible agent ; The paradox of learning to learn development: adapting a scale in secondary school students ; Challenges in teaching practices for the incorporation of sustainable development approach in Compulsory Secondary Education ; Investigating the efficacy of retrieval practice in university mathematics ; An alternative teaching and learning methodology at university to counter academic boredom ; Influence of Physical Education on physical activity levels in adolescence. A systematic review ; Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study ; Diet quality and academic performance in schoolchildren: the moderating role of weight status ; Mastery-Approach Goals in Secondary Education Students ; A quantitative SWOT analysis for Spanish education ; Factors influencing the development of reading competencies in Peruvian students in second-grade of secondary education ; A Bibliometric Review of Instructional Leadership Research: Science Mapping the Literature from 1974 to 2020
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200255328
- Páginas
- 328
- Ancho
- 17 cm
- Alto
- 24 cm
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 22-12-2023
Libros relacionados
Boletín de novedades nº 13. Enero - Febrero 2018. Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.
Guía didáctica Gobierno Abierto. Educación Secundaria Obligatoria
Boletín ELE Anatolia nº 2. DDP Educativos en Turquía
XI Encuentro Intercambia 2015. "Una mirada de género para la convivencia escolar"
That's English! Curso oficial de inglés a distancia. Guía do alumnado. Curso 2016-2017
Memoria 2002-2004. Agencia Nacional Sócrates
Lengua árabe. Educación infantil 5 años: El otoño. Libro del alumno
Revista de educación nº 240
Infoboletín de Países Bajos nº 12. Boletín de información sobre la enseñanza del español
Documento de organización del centro. B.U.P. Público. Memoria informativa 1990-91