Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Pablo Casals. Homenaje en el centenario de su nacimiento
Auxiliares de conversación españoles en Tailandia. Guía 2024 y 2025
Secretariado. Grado superior
Elecciones a los consejos de los centros de profesores
Infoboletín nº 54. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
La formación en las Escuelas de Segunda Oportunidad (E2O) acreditadas en España: perfil, trayectoria y condiciones de éxito de las y los jóvenes
Guía de la universidad 1989
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Mayo 2010
Infoasesoría nº 125. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Formación profesional. Informática y comunicaciones. Grado medio. Grado superior