Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2007. Informe español
El terrorismo en España. Unidad didáctica para Historia de España. 2º de Bachillerato. Cuadernillo para el profesorado
El mundo estudia español. 2016. Traducciones
Filosofía. Materiales didácticos. Bachillerato
Infoasesoría nº 163. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
La dirección del centro escolar público
Europass
Leyes de Toro. Edición facsimil
Apéndice del anuario general de la protección escolar y asistencia social al estudiante. Curso académico 1958-59
Revista de educación nº 372. April-Jun 2016