Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. Marco de la evaluación
Patrimonio monumental de España. Exposición sobre su conservación y revitalización
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 3º ESO
Instalación y mantenimiento electromecánico de maquinaria y conducción de líneas. Grado medio
PISA in Focus 79. ¿Hacer demasiados exámenes es malo para el rendimiento y el bienestar del alumnado?
Boletín Informativo Número 31 Diciembre 2021. Eurydice España - Redie
Vida escolar nº 227
Alba nº 017. Del 1 al 15 de Diciembre de 1964
II Jornadas de formación del profesorado de español 09
Memoria de actividades. Consejo de Universidades. 1998-1999