Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Revista de educación nº 103
Materiales para la enseñanza multicultural nº 11. Patrimonios culturales
A argumentación como resposta ao terrorismo. Unidade didáctica para filosofía. 1º Bacharelato
Boletín de educación educainee nº 7. La calidad de los directores
Homologación y convalidación de títulos y estudios extranjeros. Edición 1989
Formación profesional a distancia. Guía del alumno. Ciclo formativo de grado medio. Gestión comercial y marketing
Concurso literario en español 2023 "Dale voz a la pluma". Trabajos premiados
Nuevo sistema educativo
Infoasesoría nº 94. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Calidad para todos. Premio Marta Mata año 2006