Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
La ciudad y el pueblo
El éxito en la educación primaria y secundaria. Estudio comparado
Red digital nº 1. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Tecnologías y educación horizonte de un cambio
Materiales para la enseñanza multicultural nº 4
Revista de educación nº 389. Julio-Septiembre 2020
La enseñanza de la lectura en Europa: contextos, políticas y prácticas
Expresiones. Habla y actúa en España. Unidades de secundaria y A-level
Enlace nº 61. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Guía del auxiliar. Auxiliares de conversación en España. 2021-22
La educación general básica: reforma educativa