Revista de educación nº 379. January-March 2018
Articles oncluded in this issue:Relationship between perceived competency-based learning and measured learning in TIMSS 2015: Comparison of Spanish and German students ; Teaching practices and results in PISA 2015 ; Assessment of factors related to school effectiveness in PISA 2015. A multilevel analysis ; Teaching strategies and performance in PISA 2015: A critical analysis ; Teaching and engaging: use of time in Hig-her Secondary classrooms in Mexico ; Cognitive level and historical thinking competencies in history textbooks from Spain and England. A comparative study ; The use of tablets and their impact on learning. A national research in Primary Education schools ; Educational attention to immigrant students: in search of consensus
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200101120
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2017
Libros relacionados
Espiral nº 31. Revista de educación y didáctica del español 31/2023
Reforma de la Formación Profesional
Calanda nº 10. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia
Guía 2015. Auxiliares de conversación españoles. Australia
Revista de educación nº 375. January-March 2017
Materiales para la clase de ELE 2011. Nivel A2
La reforma educativa en marcha : aplicación de la ley de educación, 1971
Infoasesoría nº 170. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
La aventura de aprender. Cómo hacer una ópera
100 recetas de cocina. Aplicables a los comedores escolares, escuelas hogar y centros de vacaciones. Programa de educación en alimentación y nutrición escolares