Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Boletín Oficial del Ministerio de Educación año 2010. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 2 números extraordinarios.
Espiral nº 26. Revista de educación y didáctica del español
Alba nº 015. Del 1 al 15 de Noviembre de 1964
Mi portfolio europeo de las lenguas. Educación primaria. Guía para su utilización
Teoría de la información, codificación y lenguajes
TIMSS 2011. Marcos de la evaluación
Universitat informació. Curs 1983-1984
PISA in Focus 75. ¿Se reduce la calidad de los resultados de aprendizaje cuando la educación se amplía para incluir al alumnado desaventajado?
Plan provincial de formación del profesorado. 1991-92. (Ávila)
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Formación Profesional año 2019. Actos Administrativos. Números del 1 al 4