Revista de educación nº 380. April-Jun 2018
Articles oncluded in this issue:Form-focused Skill Training in EFL Speaking Pedagogy: Empirical Counterevidence to Trade-off Hypothesis ; Comparison of educational efficiency in Europe and Asia: TIMMS 2015 ; PISA 2015: Predictors of Science Performance in Spain ; The epistemic knowledge in the PISA 2015 evaluation of scientific competence ; Influence of family wealth on student reading performance in PISA ; Spanish high and low achievers in science in PISA 2015: Impact analysis of some contextual variables ; Education and inequality: a meta-synthesis after the 50th anniversary of the Coleman Report ;
The effect of project-based learning in gifted students of a second language
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200103322
- Depósito legal
- M-57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Revista de Bachillerato nº 23. Julio - Septiembre 1982
Música. Secundaria obligatoria 1º ciclo. Materiales didácticos 1
Recomendaciones para el uso no sexista de la lengua. Coeducación
redELE nº 13. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
Dinamarca y Noruega situación del español y sistema educativo
Menéndez Pelayo. Cien años después. Actas del Congreso Internacional
¡Conócenos¡ get to know us!
Boletín de educación educaINEE nº 74. TIMSS 2019. Resultados sobre conciencia medioambiental
Proyecto ERA 03. Evaluación, Reconocimiento y Acreditación de las competencias profesionales
Guía para auxiliares de conversación y lectores universitarios españoles en Portugal