Revista de educación nº 382. October-December 2018
Articles oncluded in this issue: Diversity and sociocultural contents in textbooks for teaching Spanish as an L2 ; Dual vocational education and training -VET- Companies' motivations for VET in the Spanish automotive sector ; ICT in continuing teacher training in the Spanish context ; Which variables affect the quality of bilingual programmes the most? ; Assessment of the level of performance of tutoring in secondary education: tutors' own perceptions ; What does PISA tell us about the teaching and learning of
sciences? An approach through decision trees ; What happens when teachers use learning-centered
methods? Effects on learning approaches, on students' capacities and on their perception of learning environment ; An estimation of the level of competition between schools in the region of Madrid and an analysis of its effects on academic performance ; Analysis of performance and improvement in Reading and Writing in Preschool
- Materia
- Enseñanza y aprendizaje de lenguas
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200104558
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2018
Libros relacionados
Investigaciones en curso pertenecientes al Plan Nacional 1977 ( VII ) de la red INCIE-ICEs
Orientaciones para la adaptación del currículo en los centros de educación especial (volúmenes I y II)
Plan nacional I+D. Acciones financiadas en 1996
Informes sobre la educación en España. Volumen I
Revista de educación. Bibliografía. Separata
Mosaico nº 17. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Evaluación de la calidad de las titulaciones universitarias. Guía metodológica
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2002
Marco europeo para la competencia digital de los educadores. DigCompEdu
Infoboletín de Países Bajos nº 22. Boletín de información sobre la enseñanza del español