Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Aljamía nº 28. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Enseñanzas iniciales: Nivel II. Ámbito de Desarrollo e Iniciativa Personal y Laboral. Unidad 4. Salir adelante
Infoboletín nº 32. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Enlace nº 113. Boletín de la Consejería de Educación en Polonia
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Enero 2012
Universidad. Escalafón de catedráticos numerarios. 1964
Revista de educación nº 282. Teoría del currículo
Guía geológica de Teruel. II. Itinerario Didáctico - Geológico Sierra de Albarracín
XXIV edición del Festival Internacional de Teatro Escolar en español
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Intercambio puesto por puesto