Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Colección legislativa año 1985
Las gimnospermas
Las situaciones y perfil del desempleo y subempleo de los titulados universitarios
Actas del XXIII seminario de dificultades específicas de la enseñanza del español a lusohablantes. La cultura en la enseñanza del español a brasileños
redELE nº 24. Revista electrónica de didáctica de español como lengua extranjera
Boletín de educación educainee nº 17. Análisis secundario a partir de los datos del Programa PIAAC
Actividades didácticas de/en español nº 5
Alba nº 112. Del 1 al 15 de Enero de 1969
Plan de evaluación de centros docentes. Programa piloto para el curso 1991-1992
Boletín informativo nº 10. Unidad de Igualdad de Género del MEYFP. Igualdad en cifras MEFP 2022