Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 298
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Tecla nº 3/2024. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda.
Revista de educación. Índice 1961-1962
Formación profesional a distancia. Logística comercial. Ciclo formativo de grado superior. Gestión comercial y marketing
Infoasesoría nº 139. Boletín de la Consejería de Educación en Bélgica, Países Bajos y Luxemburgo
Revista de educación nº 289. La enseñanza comprensiva y sus reformas
Aljamía nº 26. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2012. Informe español
Guía de centros docentes I. Álava - Burgos. 1- Marzo-1979
Alba números 52 y 53. Del 1 al 15 y del 15 al 31 de Julio de 1966
Docentes y asesores españoles en el Reino Unido e Irlanda. Guía 2023-2024