Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Artículos incluidos en este número de la revista: Impact of school libraries on the reading literacy acquisition at primary school in Spain: an approach based on PIRLS 2016 ; Using reading comprehension to build a predictive model for the fourth-grade grade students' achievement when solving word problems in an intelligent tutoring system ; Educational Resilience in Reading Comprehension: Determinant factors in PIRLS-Europe ; Reading comprehension assessment through the analysis of teacher practice and teacher-student interaction ; Education Inspection looking at the future ; Comparing Teachers' Perceptions of Classroom Environment in Traditional and One-to-One Computing Lessons ; Sociocultural and psychological factors affecting sexting: A transcultural study ; Evaluation of sociomoral values in students. Comparative research between Brazil and Spain ;
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200108525
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2019
Libros relacionados
Revista de educación nº 373. Julio-Septiembre 2016
Propuestas de trabajo para la integración curricular de las nuevas tecnologías de la información en las enseñanzas medias. (Vol.I)
Aljamía nº 26. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Estudiar en España
Vida escolar nº 38
Inmigración: diversidad cultural, desigualdad social y educación
IEA Compass. Briefs in Education 15. ¿Qué relación tiene el uso de las redes sociales con el activismo entre los jóvenes?
Cuestionario de formación profesional. Primer grado
Revista de educación nº 168
Revista de educación nº 340. La tarea de enseñar: atraer, formar, retener y desarrollar buen profesorado