Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Enseñanzas mínimas. Educación secundaria obligatoria
Catálogo de materias
That's English! Básico A2.2
Informe 2008: objetivos educativos y puntos de referencia 2010
Boletín de noticias nº 37
Actas del X congreso brasileño de profesores de español
Boletín Oficial del Ministerio de Educación año 2010. Actos Administrativos. Números del 1 al 4 más 2 números extraordinarios.
Plan de evaluación de centros docentes : niveles no universitarios : programa piloto para al curso 1991-1992, documento 4
Azulejo para el aula de español nº 4
La atención a la diversidad en la educación secundaria obligatoria