Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Informe sectorial nº 0. Variación datos de las familias profesionales. Trabajadores por cuenta ajena
What are we doing in adult education?
Vida escolar nº 170-171
Evaluación de la educación primaria 2002. Sexto curso. Centros de Ceuta y Melilla
Infoboletín nº 74. Boletín de la Consejería de Educación en Países Bajos
Panorama de la educación. Indicadores de la OCDE 2020. Informe español
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1993-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 22 más 4 números extraordinarios
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1978-2. Actos Administrativos. Números del 14 al 26 e índice 2º trimestre
El Monasterio de San Lorenzo el Real de El Escorial
Enlace nº 55. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia