Revista de educación nº 391. January-March 2021
Artículos incluidos en este número de la revista: The flipped classroom model: a challenge for student-centered teaching ; Synchronous Flipped Classroom in STEM subjects ; Learning about the economic analysis of inequality through team-based learning ; Evaluation of online training based on the Flipped classroombased model ; Flipped training in a virtual 3D environment to foster teaching competences ; Blended teaching through flipped classroom in higher education ; Effectiveness of the flipped classroom model in university education: a synthesis of the best evidence ; The effect of contextual, personal and curricular factors on students' engagement ; Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200129841
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 234
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
Libros relacionados
Revista nacional de educación. Julio 1941
Vida escolar nº 38
Guia didàctica. Govern obert. Educació Secundària Obligatòria
Addenda 1992 a los cuadernos de orientación. BUP. FPI. FPII
El sistema educativo español. 2002
That's English! Básico A2.2
Transatlántica de educación nº 13. Educación y humanidades
Subirachs
Academia 2010
Espiral nº 4. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria