Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Leer.es. Marzo 2012: Buscar. Bibliotecas escolares. Biblioteca escolar y nuevas alfabetizaciones
El terrorismo internacional en el mundo contemporáneo. Unidad didáctica para Historia del Mundo Contemporáneo. 1º Bachillerato
Revista de educación nº 103
Catálogo general del Servicio de Publicaciones
ED@D - Enseñanza digital a distancia. 4º ESO
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1977-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
PISA in Focus 77. ¿Cómo determina PISA la capacidad colaborativa del alumnado?
Boletín Informativo INEE N.º 9 mayo 2022
Premios Irene 2010. La paz empieza en casa
Revista de educación nº 60