Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Pido la palabra: método de lengua y cultura españolas. Libro 1 (edición 1996)
Infoasesoría nº 119. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Dislexia: un estudio sobre las características de los alumnos disléxicos en un entorno bilingüe
El español en el Benelux
Evaluación de los módulos profesionales: estudio de la reforma experimental de la enseñanza técnico-profesional
Revista de educación nº 391. Enero-Marzo 2021
Ley orgánica de educación (LOE). Enseñanzas mínimas. Bachillerato
Opciones energéticas: energías tradicionales y energías alternativas
Políticas de orientación a lo largo de la vida: "Una tarea en marcha". Informe sobre el trabajo de la "Red europea sobre Políticas de Orientación a lo largo de la vida" (ELGPN), 2009-2010. Informe resumido
La red Europea de Escuelas Promotoras de la Salud