Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Boletín de educación educainee nº 51. PISA 2015. Informe español
Bibliotecas escolares. Premios 2009
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 17 junio 2005
Primero de primaria. Lengua árabe. Libro del alumno
Revista de educación nº 112
Materiales nº 23. El cine español
Redescubrir la enseñanza
Acti/España nº 14. Actividades para la clase de español
Boletín de educación educaINEE nº 77. PIRLS 2021. Contexto social, económico y cultural, y de aprendizaje (II)
EDIF 59. ¿Cómo repercute el acceso a la Educación infantil en la participación de las mujeres en el mercado laboral?