Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 224
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Estudios en España. Vol. I. Nivel universitario
Profesorado Visitante en Irlanda. Guía 2024-2025
Revista de Bachillerato. Suplemento del nº 15. Julio - Septiembre 1980
¡A que no me pillas!
La educación y el proceso autonómico. Volumen III
Guía informativa: alergia a alimentos y/o al látex en los centros educativos. Escolarización segura
La enseñanza inicial de la lectura y la escritura en la Unión Europea
Orientaciones para la enseñanza del español a inmigrantes y refugiados
Cooperación internacional en materia de educación. Relaciones multilaterales. Programas institucionales: 1A) Relaciones con Iberoamérica
Balcón nº 6. Boletín de la Consejería de Educación en Marruecos