Revista de educación nº 392. April-June 2021
The entrepreneurial profile of university students: a predictive model ; Administration and teachers: Evidence-based educational practices ; Analysis of the reliability of multiple-choice tests with the Monte Carlo method ; Ambivalent sexism in adolescents of Castilla-La Mancha ; Academic Effects of a Mixed Teaching Methodology Versus a Teacher-Centered Methodology and Approaches to Learning ; Bullying and diversity. The relationship between bullying and the perception of normalcy in victims and aggressors ; Psychomotor development and its link with motivation to learn and academic performance in Early Childhood Education ; "Us" and "Them": Analysis of History Textbooks Studied in Pakistani School
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200133213
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2020
IBD-Impresión bajo demanda
7,40 €Libros relacionados
Formación profesional. Química. Grado medio. Grado superior
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2003
Guía para docentes y asesores españoles en Alemania 2020-2021
El abandono escolar temprano en las ciudades de Ceuta y Melilla
Alba nº 113. Del 15 al 31 de Enero de 1969
Capitulaciones del almirante Don Cristóbal Colón y salvoconductos para el descubrimiento del nuevo mundo
Gida didaktikoa. Gobernu Irekia. Batxilergoa
Catálogo Nacional de Cualificaciones Profesionales. Abril 2012
Guía Monumental y Artística de Calatayud
Formación profesional. Madera, mueble y corcho. Grado medio. Grado superior