Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Literatura universal. 2º bachillerato. Bachillerato a distancia
Plan para la igualdad de oportunidades de las mujeres 1988-1990
Revista de educación nº 285. Profesionalidad y profesionalización de la enseñanza
Tecla nº 2/2016. Revista de la Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1993-1. Actos Administrativos. Números del 1 al 22 más 4 números extraordinarios
Pla provincial de formació del professorat. Curs 1991-1992 (Balears)
Get to Know us. Consejería de Educación en el Reino Unido e Irlanda. Versión Reino Unido
Boletín de educación educainee nº 28. Estrategia Educación Y Formación 2020: seguimiento y monitorización 2013
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992. (Albacete)
Enlace nº 95. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia