Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
TIMSS 2015. Marcos de la evaluación
Cuadernos de Roma. Reedición digital. Volumen IV: Proyectos y tareas. Español lengua extranjera
Guía de auxiliares de conversación españoles en Alemania 2018/2019
Common bussines oriented language (COBOL)
Ganar salud en la escuela. Guía para conseguirlo
Formación profesional. Titulaciones. Edición 2002
La televisión educativa en España. Informe marco
Materiales para la clase de ELE 2012. Nivel B2
Aljamía nº 8. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
EDIF 55. ¿Cuáles son las diferencias de género y cómo se reflejan en el mercado laboral en los diferentes campos de estudio?