Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Aljamía nº 8. Revista de la Consejería de Educación en Marruecos
Revista de Bachillerato nº 12. Cuaderno monográfico 4. Octubre - Diciembre 1979
Industrias Alimentarias
Indicadores del sistema español de ciencia y tecnología 2004
Guía de la universidad 1989
Transcripción e interpretación de la Polifonía Española de los siglos XV y XVI
Orientaciones didácticas para el desarrollo del programa de matemáticas II del curso de orientación universitaria
TIMSS 2023. Marco sobre actitudes y comportamientos hacia el medioambiente
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Marzo 2009
Cours d'etrangers en Espagne 1980-81