Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Experiencias educativas inspiradoras Nº 151. SaludTIC
redELE nº 29. Revista electrónica de didáctica. Español como lengua extranjera
ICCS 2022. Estudio Internacional sobre Educación Cívica y Ciudadana. Informe español
Propuestas metodológicas y materiales de apoyo para las aulas de lengua y cultura españolas. Unidad didáctica: la familia
Espiral nº 11. Boletín de la Consejería de Educación en Bulgaria
Seguro escolar
Revista de educación nº 72
Revista de educación nº 131
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 2004-2005
Hendere y la crisis del coronavirus (Obra completa)