Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Museo Arqueológico Nacional. Un paseo por la historia
Apertura del curso académico 1976-77 en la Universidad de Salamanca: discurso pronunciado por el Ministro de Educación y Ciencia, Aurelio Menéndez Menéndez
Guía de auxiliares de conversación en Canadá 2015-2016
¡Hola escuela! Material didáctico nº 8 CPR Villaverde
O espanhol no ensino universitário brasileiro = El español en la enseñanza universitaria brasileña
El terrorisme a Espanya. Unitat didàctica per a Geografía i Història. 4t ESO. Quadern per al professorat
Juegos didácticos para el aula
Revista de educación nº 395. Enero-Marzo 2022
Psicología del niño y de la niña de educación primaria. Desarrollo y aprendizaje
El acceso a la universidad desde las enseñanzas medias. Información 2005