Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Universidad. Escalafón de catedráticos numerarios. 1964
Propuestas para la renovación de las metodologías educativas en la universidad
Programa Sócrates. 1995
Propuesta de materiales para el aula de matemáticas. (Secundaria Obligatoria)
Entre pasillos y clases. Premio Nacional del C.I.D.E. 1986
La universidad central y su distrito en el primer decenio de la restauración borbónica
Mosaico nº 33. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Entremontaña en el aula nº 4. Cuaderno de comentarios de la prueba de bachillerato. Instituto Español de Andorra
Materiales para la reforma. Educación primaria (tercer ciclo). Guía de recursos didácticos. (Cajas rojas)
Didáctica de la lengua española. Ejercicios. Nivel B2. Solucionario y material complementario