Revista de educación nº 395. January-March 2022
Presentation: Exploring what is common and public in teaching practices ; Why the form of teaching matters: Defending the integrity of education and of the work of teachers beyond agenda and good intentions ; Please, show me your world! A sophistical practice of teaching ; Conserve, pass on, desire. Edifying teaching practices to restore the publicness of education ; The teachers' Pascalian wager. The reasonable folly of education as a public good ; Teacherly gestures as an ontological dimension of politics: On the need of commonising in an age of pervasive privatization ; Returning education to the common: reckoning together in contemporary schooling
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- English
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200139840
- Depósito legal
- M.57/1958
- Páginas
- 373
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2021
Libros relacionados
Revista de educación nº 128
Estudios de postgrado (títulos propios de universidad) curso 91-92
Guía del auxiliar. Auxiliares de conversación en España. 2019-20
Revista de educación nº 294. Los adultos y la educación
La educación del consumidor en el aula, en la familia y en la sociedad
That's English! : módulo 6
Estadística básica de personal al servicio de las universidades. Personal de administración y servicios. Curso 2004-05
Educación para la convivencia. Selección de textos orientativos. Área social, 6º curso de EGB
Música. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Datos y principales indicadores del sistema educativo español. Resumen del Informe 2020