Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Recurso Palladium. Cultura y lenguas clásicas. ESO y bachillerato
Educación y orientación profesional en nuestro entorno comunitario
Guía de las murallas romanas de Lugo
Educación, pandemia y brechas digitales: Lecciones de un momento insólito
Calificaciones por asignaturas en FP y BUP-COU. Curso 1997-98
Gestión comercial y marketing. Grado superior
PISA 2018. La organización escolar. Informe español
Informe sobre el estado y situación del sistema educativo. Curso 1997-1998
Proyecto Globes 2: Vivir la tierra. Unidades Didácticas para Educación Secundaria. 8 -El ocio
Guía de buenas prácticas para la participación de las universidades españolas en los rankings internacionales