Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Pautas para la valoración de materias curriculares
Evaluación de la educación primaria. Datos Básicos 1999
Ciencias de la naturaleza. 1º ciclo. Secundaria obligatoria. Materiales didácticos 1
Infoasesoría nº 104. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992. (Albacete)
Física y química. Materiales didácticos. Bachillerato
TIMSS 2019. Marcos de la evaluación
Catálogo de publicaciones del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Novedades 2016. Área de Educación
Premios a la Acción Magistral 2015
Tecnología industrial I. Materiales didácticos. Bachillerato