Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Comercio y Marketing
Differential factors in Vocational Education and Training itineraries: A longitudinal study
Programación didáctica de geografía e historia para las secciones bilingües hispano-rusas. Cursos 5º, 6º, 7º y 8º
1as. Jornadas nacionales de didáctica universitaria (ponencias y comunicaciones)
Atención sanitaria especial en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
El desafío de los ODS en secundaria. Programa Docentes para el desarrollo. Tú formas parte del reto. Materiales didácticos del Proyecto
IEA Compass. Briefs in Education 4. ¿Cambia la forma de enseñar comprensión lectora en función del idioma o cultura? Semejanzas y diferencias entre sistemas educativos de habla inglesa, alemana y francesa del estudio PIRLS 2016
Materiales para la reforma. Educación primaria (Cajas rojas)
Catálogo de publicaciones 1997. Vol. 1: Área de Educación
Pruebas de la evaluación de 3er curso de educación primaria