Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Becas. Curso 2019-2020
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1972-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
La Educación en España. Bases para una política educativa
Alimentación saludable. Guía para el profesorado
Boletín Oficial del Ministerio de Educación y Ciencia año 1975-4. Actos Administrativos. Números del 40 al 52 e índice 4º trimestre
Revista de educación nº 244
Entremontaña en el aula nº 3. Cuadernos de matemáticas. Instituto Español de Andorra
Revista de educación nº 152
Participación educativa nº extraordinario 2011. Revista cuatrimestral del Consejo Escolar del Estado. Profesorado de enseñanza secundaria, memoria y patrimonio
Infoasesoría nº 124. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo