Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Vida escolar nº 61
Boletín de educación educaINEE nº 69. Pruebas adaptativas en las evaluaciones educativas internacionales
Revista de educación nº 46
La enseñanza de las ciencias en Europa: políticas nacionales, prácticas e investigación
Memoria de actividades.Consejo de Universidades.1988-1989
Boletín informativo nº 1. Unidad de Igualdad de Género del MECD
Boletín informativo nº 30 Octubre 2021. Eurydice España - rediE
El mundo estudia español 2020. Traducciones
Anaquel nº 6. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Portugal
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. 24 marzo 2006