Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Materiales para la reforma. Educación Secundaria Obligatoria. Tecnología
Alba nº 119. Del 15 Abril al 1 de Mayo de 1969
Servicios Socioculturales y a la Comunidad
Evacuación y traslado de pacientes. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Revista de educación nº 5
El Ebro fuente de vida. Educación Primaria
Revista de educación nº 399. Enero - Marzo 2023
Guía con orientaciones metodológicas para el anclaje curricular de la Educación para el Desarrollo Sostenible y la Ciudadanía Mundial
Guía para auxiliares de conversación españoles en Irlanda 2021-2022
Filosofía I. 1º Bachillerato. Bachillerato a distancia