Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 384. April-Jun 2019
Boletín informativo nº 27 Abril 2021. Eurydice España - rediE
Revista de Bachillerato nº 4. Octubre - Diciembre 1977
JEFE-Vi II: Contribuciones a las Segundas Jornadas de Español para Fines Específicos de Viena. Viena, 17 y 18 de mayo de 2019
Mosaico nº 14. Revista para la promoción y apoyo a la enseñanza del español
Formación en centros de trabajo (FCT)
Enlace nº 98. Boletín informativo de la Consejería de Educación en Polonia
Julio de Pablo
Revista nacional de educación. Octubre 1944
Pla provincial de formació del professorat. Curs 1991-1992 (Balears)