Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Evaluación general de diagnóstico 2009. Marco de la evaluación

Leer te da más 2001 - 2002 - 2003 - 2004. Plan de fomento de la Lectura

Juegos de expresión II. Educación artística. Dramatización

Prácticas educativas en una sociedad tecnológica. XXV Premios Francisco Giner de los Rios a la Mejora de la Calidad Educativa

Nomenclator de los Centros Docentes de la provincia de Madrid

Come join us in Spain!

Alba nº 076. Del 1 al 15 de Julio de 1967

Química

La enseñanza preescolar y primaria en la Unión Europea

Bibliografía de la lengua valenciana. Tomo IV (Siglo XIX)