Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- Investigación educativa
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144301
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados

Red digital nº 1. Revista de tecnologías de la información y comunicación educativas. Tecnologías y educación horizonte de un cambio

Apuntes de métodos matemáticos de aplicación a la informática

Guía para docentes y asesores en Italia 2018

La lectura. Educación primaria 4º curso. Pruebas de evaluación de la comprensión lectora. PIRLS 2001 y 2006

Becas 2008-2009. Estudios no universitarios

Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1957-1. Resoluciones Administrativas. Números del 1 al 51 más 1 número extraordinario e índice 2º semestre 1956

Colección legislativa año 1976

Instituto de bachillerato Cervantes. Miscelánea en su cincuentenario 1931-1981

Informe sectorial nº 2. Variación datos de las familias profesionales. Trabajadores por cuenta ajena

Calanda nº 9. Revista didáctica de la acción educativa española en Francia