Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Tecla. Revista de la Consejería de Educación en Reino Unido e Irlanda. Junio 2009
Física y química. Materiales didácticos. Bachillerato
Matemáticas: opción A. Secundaria obligatoria 4º curso. Materiales didácticos 1
Acti/España nº 11. Actividades para la clase de español
Vidrio y Cerámica
Prevención de drogodependencias en la comunidad escolar
El derecho a la diferencia. Materiales curriculares para la educación en valores. La tolerancia. Secundaria obligatoria
Revista de educación nº 20
La promoción de la diversidad y la inclusión en los centros educativos de Europa (MP4)
Estudiar en España. Información para estudiantes del sistema educativo belga