Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Papeles para el debate nº 4
Boletín de educación educainee nº 45. Panorama de la Educación 2015. Informe español
El abandono escolar temprano en las ciudades de Ceuta y Melilla
Boletín informativo nº 2 Febrero 2018. Eurydice España - rediE
Revista nacional de educación. Mayo 1943
Revista de educación. Índice 1958-1959
Revista nacional de educación nº 64
Procedimientos aprobados por el Consejo de Universidades para la tramitación de los asuntos de su competencia. Manual de procedimiento
That's English! Programa oficial de inglés a distancia. Curso 2010-2011. Cuaderno de actividades. Nivel Básico II. Módulos 4, 5 y 6
Squeak en el aula. Formación en red