Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Niños, educación y calidad de vida
Boletín informativo nº 12 Enero 2019. Eurydice España - rediE
Alba nº 144. Del 1 al 15 de Mayo de 1970
Guía de la integración. Edición 1986
Revista de educación nº 394. Octubre-Diciembre 2021
Materiales didácticos. Área de educación plástica y visual. Primer ciclo. Educación secundaria obligatoria
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1992-1993. Dirección Provincial de Ciudad Real
Revista nacional de educación nº 40
Infoasesoría nº 90. Boletín de información sobre la enseñanza del español en Bélgica y Luxemburgo
IV Premio nacional de educación para el desarrollo "Vicente Ferrer"