Revista de educación nº 396. April-June 2022
Artículos contenidos en esta revista: Pedagogy in the face of the Promethean gap in transhumanism ; Observed and Self-Perceived Information Literacy among teachers and future teachers and their relationship with sociodemographic variables ; STEM talent in K-10: a systematic review ; Educational pathways, traceability, and self-perception of academic performance in post-compulsory transitions ; Family Functioning and Academic Self-Efficacy: Mediating Effect of Emotion Regulation ; The gender gap in STEM Education ; Strengthening of reading precursors in pre-readers ; A retrospective look at the research on dyscalculia from a bibliometric approach ; Mathematical problem solving in Elementary Education. An analysis of facilitator guides ; How do school counsellors perceive death education? A qualitative study
- Materia
- INVESTIGACIÓN EDUCATIVA
- Idioma
- Castellano
- Editorial
- Instituto Nacional de Evaluación Educativa
- EAN
- 9789200144318
- Depósito legal
- M.57/1958
- Edición
- 1
- Fecha publicación
- 01-01-2022
Libros relacionados
Revista de educación nº 266
Revista de educación nº 241
Guía de recursos didácticos. Ciencias sociales, geografía e historia. Educación secundaria obligatoria
Revista de educación nº 377. July-September 2017
Procesos e instrumentos de evaluación neuropsicológica educativa
Red Heda. Hermanamientos escolares desde las aulas. ESO y bachillerato
Programación. Secundaria
Atención sanitaria especial en situaciones de emergencia. Ciclo formativo: Emergencias Sanitarias
Boletín Oficial del Ministerio de Educación Nacional año 1957-2. Resoluciones Administrativas. Números del 52 al 104 e índices 1º semestre y 3º y 4º trimestre
Plan provincial de formación del profesorado. Curso 1991-1992 (Valladolid)